Ljetos masovno dolazili turisti
17

I bez online prodaje Željin fan shop vrhunski posluje

Piše: A. Pobrić
Foto: Fan shop Željo
Foto: Fan shop Željo
Nijedna domaća firma zbog komplikovanosti projekta nije se odvažila na implementaciju online prodaje artikala iz fan shopa Fudbalskog kluba Željezničar, ali i pored toga ova prodavnica klupskih suvenira i opreme posluje sa zavidnim uspjehom.

Kako su nam kazali u klubu sa Grbavice, nadaju da će se neka strana firma partner uključiti u posao prodaje putem interneta, tačnije izrade softvera za te potrebe, jer je izuzetno mnogo upita navijača i simpatizera iz inostranstva.

Kada je u martu otvoren fan shop najavljeno je da će u ponudi imati 200 različitih artikala, ali je taj broj premašen jer se stiglo do brojke od 250.

Kupcima najprivlačniji proizvodi su oni tekstilni - majice, dresovi i trenerke, a usput uvijek kupe i još ponešto. Najjeftiniji artikal su razglednice od pola marke, dok je najskuplji lazy bag - 190 KM.

Iako se očekivalo da će interesovanje navijača i simpatizera biti najveće po otvaranju fan shopa, odnosno da će kasnije posjeta opadati, iz Željezničara ističu da se to nije desilo, te su radno vrijeme vikendima, koje je trebalo biti privremeno, morali produžiti.

U proteklih 5,5 mjeseci posjetile su ih brojne poznate ličnosti, a posebno su iznenađeni brojem turista, stranaca i naših ljudi iz dijaspore koji su tokom ljetnih mjeseci posjetili prodavnicu. Očekivali su da će ih biti mnogo, ali, priznaju, ne ovoliko.

U Želji su posebno ponosni na saradnju s navijačima i u ovom projektu, gdje je jedan od njih, Muhamed Sušić, dizajnirao suvenire kluba.

"Najvažnije nam je mišljenje navijača jer, na kraju krajeva, sve ovo što radimo radimo za njih", kažu iz Željezničara.

Na pitanje o humanitarnim akcijama, poput one za porodicu Hasanović, ističu da ih je bilo još, ali da se s tim informacijama nije išlo u medije. U svakom slučaju dodaju da su spremni da i ubuduće učestvuju u ovakvim akcijama.