Komentari (8)
Povratak na članak
Prijava korisnika
NAPOMENA: Komentarisanje članaka na portalu Klix.ba dozvoljeno je samo registrovanim korisnicima. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima. Svaki korisnik prije pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korištenja komentara.
jah... Niki je imao ampure u ushima a ne slusalice, imao je tri pedale i 5 ili 6 brzina mjenjac I volan sa velikim sharafom na sredini da ne otpadne. Sjedio je na 250 litara kerozina i bio "oblozen" sa tankim limom. motor je omao do 1.000 konja sa karburatrom i onda kasnije direktnim ubrizgavanjem. ovi danasnjiklinci koriste i mozak i moraju da savladaju mnoge inzenjerske vjestine pored vozackih. njihova fizicka spremnost je daleko veca nego sto je to Hunt imao pijuci, puseci i jureci zenske. Prosjecne brzije su i za 30% vece po trci nego u vrijeme Laude i Co.
Laua nije savjetnik nego predsjednik nadzornog odbora u Mercedesovoj ekipi.
Lauda,..
Niki kralju, ti si vozio pravi F1 cirkus, ne ko ovi danas hibridashi :D
Mislis da Alonso,Hamilton i Vettel ne bi znali da voze F1 auto bez elektronike? Ovi momci danas su sigurno veci profesionalci i bolji vozaci nego sto su to bili Lauda,Stewart,Hunt i ostala stara garda
...ovaj je zviždao pistama kad nije bilo 954 elektronika ispod haube...
A Haso Taxista nek sjedi kuci, zovite njega coek jede LCD-ove