"To je platforma koja nam dozvoljava društvene elemente zajedno sa svim produktima koje nudimo. Vidjeli ste kako se YouTube i Google+ prožimaju. Trudimo se da koristimo društvene signale preko svih naših produkata. Ovo nije samo okupljanje ljudi na jedno mjesto i nazivanje toga društvenom mrežom", rekao je Arora, prenosi Telegraph.
On je također dodao je siguran da neki dijelovi Facebooka i Googlea+ imaju sličnosti, ali da su u principu različiti.
Google se konstantno utrkuje sa Facebookom da kreira uspješan društveni projekt, ali do sada nije imao uspjeha u tome da preuzme ljudima slobodno vrijeme i podatke koje oni daju Facebooku.
Izvršni direktor Googlea, Larry Page, je objavio uposlenicima da će dobiti bonus od 25 posto ukoliko kreiraju uspješnu društvenu mrežu. Nakon što se pojavio Google + u junu 2011. nije zabilježio uspjeh kakav su očekivali.
Kada se pojavio, Facebooku je trebalo 10 mjeseci da dostigne milion korisnika, iz Google+ se nadaju da će dostići 100 miliona korinika do kraja godine.