Veo i Imagen 3 su novi AI modeli na Googleovoj platformi Vertex AI
Veo, najnoviji Googleov najnoviji generativni AI model odsad je dostupan biznisima da ga počnu integrisati u svoje procese kreiranja sadržaja.
Nakon što je prvi put predstavljen u maju, tri mjeseca nakon što je OpenAi demonstrirao sličan proizvod pod nazivom Sora, Veo ga je preduhitrio s dolaskom na tržište te je lansiran u formi privatnog previewa putem Googleove Vertex AI platforme.
Veo može generisati videozapise visoke kvalitete i rezolucije 1.080p u nizu različitih vizuelnih i kinematografskih stilova iz tekstualnih ili upita baziranih na fotografijama. Kada je model prvi put najavljen, ovi generisani isječci mogli bi biti duži od minute, no iz Googlea nisu naveli ograničenja. Neki novi primjeri isječaka u Googleovoj najavi su jednaki onome što smo već vidjeli od Vea. Bez "oštrog oka", izuzetno je teško uočiti da je riječ videu generisanom umjetnom inteligencijom.
Najnovija verzija Googleovog Imagen 3 text-to-image generatora također će biti dostupna svim korisnicima Google Clouda putem Vertexa od naredne sedmice, nakon čega će se proširiti dalje od SAD-a. Korisnici na Googleovoj listi "dopuštenja" mogu pristupiti i novim funkcijama poput uređivanja fotografija baziranog na upitima, a u generisane fotografije će moći ubaciti vlastiti brend, stil, logotip predmet ili karakteristike proizvoda.
Veo i Imagen 3 imaju ugrađene mjere zaštite, koje ih sprečavaju da generišu štetan sadržaj te da krše autorska prava.
Sve što stvore Veo i Imagen 3 sadrži i DeepMindovu SynthID tehnologiju, što je vrsta nevidljivog digitalnog vodenog žiga za koji iz Googlea kažu da može smanjiti dezinformacije i "pogrešno pripisivanje". Ovo je sličan koncept Adobeovom sistemu Content Credentials, koji može biti integrisan u sadržaj proizveden generativnim AI modelima.
S obzirom na to da je Googleov video model sada dostupan, OpenAI zaostaje za konkurentima te mu ponestaje vremena da ispuni obećanje da će lansirati Soru do kraja ove godine.
AI generisani sadržaj se već pojavljuje u reklamama, primjer je reklama Coca-Cole uoči nastupajućih blagdana, a kompanije ne žele čekati. Iz Googlea tvrde da 86 posto organizacija, koje već koriste generativnu umjetnu inteligenciju, bilježe povećanje prihoda.