Poruka Googlea: Moramo raditi više kako bismo obuzdali nelegalni sadržaj i dezinformacije
"Napravili smo određeni napredak i očigledno moramo učiniti više", izjavio je Matt Brittin novinarima u evropskom štabu kompanije Googlea u Dablinu.
Nakon što je pokrenuta istraga o izbornom miješanju Moskve i mogućoj saradnji s kampanjom predsjednika Donalda Trumpa, Facebook, Google i Twitter su vlastima predočile neophodne korake za oslobađanje svojih platformi od dezinformacija, propagande i provokacija.
U njihovom svjedočenju stoji da su kompanije otkrile iznenađujuće nove podatke, pokazujući da je desetine miliona Amerikanaca bilo izloženo lažnim vijestima, što ranije nije bilo poznato.
Iz Facebooka su istakli da su prilikom očigledne političke umiješanosti bile uključene usluge za razmjenu fotografija Instagrama, a da je sumnjive objave vidjelo oko 20 miliona Amerikanaca.
Brittin je u intervjuu u četvrtak otkrio da su Rusi tokom proteklih izbora veoma ograničeno upotrebljavali njihova oglašavanja, naglašavajući da su postojala dva računa sa potrošenih blizu 4.700 dolara za reklamiranje.
Dodao je kako su lažne vijesti loše, i da će nastaviti da poboljšavaju svoju politiku djelovanja protiv toga.