Šta nas čeka?
7

Ovih pet digitalnih trendova obilježit će 2020. godinu

V. T.
Pixabay.com
Pixabay.com
Internet će se u sljedećoj godini znatno promijeniti, a to će najviše utjecati na velike kompanije koje su do sada imale dobre strategije oglašavanja. U vrijeme digitalne revolucije sve se mijenja nevjerojatnom brzinom pa mnoge stvari koje su danas popularne, već će sutra biti zastarjele.

Stranica eMarketer napravila je, na temelju događaja u ovoj godini, izvještaj o digitalnim trendovima koje bi trebalo ispratiti u 2020, piše Business Insider.

Podaci su prikupljeni na temelju ponašanja korisnika interneta i ukazuju na to da će u budućnosti dosadašnje marketinške strategije postepeno slabiti, a da će na njihovo mjesto doći vrijednost, transparentnost i personalizirani sadržaj, koji će biti od značaja za opstanak kompanija.

Kako zahtjevi korisnika utječu na digitalno oglašavanje, od presudnog je značaja da se prate njihove potrebe.

Prema trenutnim predviđanjima, ovih pet trendova obilježit će godinu koja je pred nama.

1. Glasovne naredbe

Tehnologija glasovnih naredbi napredovat će i potisnuti dosadašnje načine pretrage sadržaja na internetu.

2. Googleova konkurencija postaje jača

Ilustracija: Shutterstock
Ilustracija: Shutterstock

Google će ostati dominantna platforma za pretraživanje interneta, ali neki korisnici prebacit će se na druge pretraživače, što u sljedećim godinama može izazvati probleme za ovu kompaniju.

3. Online servisi potiskuju klasičnu televiziju

Tradicionalni TV servisi ostat će bez gledatelja zbog online servisa kao što su Netflix i Hulu zbog čega će oglašivači morati promijeniti svoje strategije.

4. Korigiranje pravila o privatnosti korisnika

Pitanja privatnosti, o kojima se skoro stalno govori u vijestima i na društvenim mrežama, dovest će do toga da platforme promijene svoju dosadašnju praksu prikupljanja podataka svojih korisnika, pa će stavke koje široki auditorij ne prihvaća morati biti korigirane.

5. Broj se članova Facebooka smanjuje

Korisnici Facebooka nastavit će svoj pad i oglašivači će morati krenuti za njima kako bi zadržali publiku.