{{error}}
Korisničko ime ili e-mail
Lozinka
ili
Facebook prijava


Unesite e-mail:


NSA koristi oglašivače kako bi pratila internet pretraživanja

11.12.2013. u 15:51
0
4
NSA koristi oglašivače kako bi pratila internet pretraživanja
0
NSA koristi oglašivače kako bi pratila internet pretraživanja
Američka Agencija za nacionalnu sigurnost (NSA) koristi kompanije za internet oglašavanje kako bi krišom pratila svoje ciljeve i poboljšala svoje mogućnosti praćenja, pokazali su novi dokumenti koje je objavio Edward Snowden.
Prezentacije koje je Snowden poslao Washington Postu otkrivaju metodu praćenja pomoću web-stranica, oglašivača i tzv. “cookieja”. Na ovaj način su vladini službenici mogli pratiti, identificirati ili hakirati potencijalne mete.

NSA i britanski GCHQ otkrili su način da analiziraju cookie spacifičan za Google, poznat kao “PREF” cookie. Iako ovi cookieji obično ne sadrže privatne informacije korisnika, nose kod koji omogućava web-stranicama i obavještajnim analitičarima da odrede pojedinačnog posjetioca.

Podaci dobijeni iz ovih cookieja omogućavaju “eksploataciju sa daljine”, a analitičari mogu pratiti pojedinačnog korisnika, bez potrebe za gomilanjem podataka.

Korisnici iPhona ili uređaja na Androidu, koji ostavljaju otvorene pretraživače, mogu neželjeno emitovati i svoju lokaciju.

Daniel Castro, viši analitičar u washingtojskoj Fondaciji za informacione tehnologije i inovacije navodi kako je pogođena čitava tehnološka industrija te da je sada suočena sa globalnim reakcijama.

Kalifornijska Silikonska dolina postala je dominantna na globalnom tržištu zahvaljujući popularnosti Applea, Googlea, Facebooka i sličnih kompanija, a sada je suočena sa gubitkom od 35 milijardi dolara, budući da korisnici širom svijeta traže alternativne opcije, kako bi izbjegli kontrolu NSA.

Najnovije
Najčitanije
Preporuke
Anketa
Da li biste kupili novu Nokiju 3310?
Email adresa: (nije obavezno)

Tekst ispravke: