Komentari (32)
Povratak na članak
Prijava korisnika
NAPOMENA: Komentarisanje članaka na portalu Klix.ba dozvoljeno je samo registrovanim korisnicima. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima. Svaki korisnik prije pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korištenja komentara.
Gdje je svijet a gdje smo mi. Deveramo oko nacionaluzma sa trojicom psihopata.
Mislis da su samo trojica? Pa procitaj komentare, razuvjeri se 🤣🤣🤣
A bosnjo vjeruje pustinjskom pedofilu u sandalama, i zivi u 1400 i nekoj godini
Samo da vam objasnim, Nasa se ne bavi samo istrazivanjem svemira, nego I same plate Zemlje, pa cak I u jednom trenutku Nasa je spasila i ovaj svijet nakon otkrica ogromne ozonske rupe na Antartiku. (Za Intelektualce Ozon je dio atmosfere koji stiti zemlju od gamma radijacije, da ga nestane svi bi dobili rak koze.)
Nisu oni nikud makli . Ako su Zvijezdane staze izasle iz Studija i ovi su 100%... Sve same kompjuterske igrice prikazuju . NEMA NI JEDNOG da su snimili i posto vidim nekei hvale Tehniku kod drugih. Gdje je ta tehnka uzivo i prikazi sve . Nego se krijui salju ko biva rakete pred vece i navece ... Kao sto su rslali i prije i uzivo 10,9,8,7,6,5,4,3,2,1,0
A u stvari se radi o asteroidima potencijalno opasnim po covjecanstvo..Zaria bi trosili toliki novac samo da vide od cega su sastavljeni..hm..
Ne treba dirat u bozje
bolje da se pozabave problemom gladi na Zemlji
Joj jedna bajka za vjerne ovce.
Koji debil vjeruje da ce neka letjelica proucavati Jupiterove trojanske asteroide.Letjelica ce skakucati sa asteroida na asteroid koji sibaju po nekoliko desetaka hiljada kilometara na sat pa ce ih malo proucavati.Mislite svojim mozgom i imajte otvoren um i nemojte da vas prave magarcima.
Ljudi vec stvaraju teritorije na drugim planetama a seljaci na Balkanu nepismeni služe da velike sile dobro unovce naoružanje napune dzepove a vi budale ginite kad ste budale za ludare
Prvo neka lansiraju raketu na Mjesec pa onda neka se bave Jupiterom
Hah jbt ko li ovo sve finansira, ko ima ovoliku moc, ko ima sve te pqre tolike, ko ovako nesto ima taj je sigurno glavni baja (ljudski) u svijetu, takvi i ratove pocinju itd, itd..Al svemu dodje kraj 😉
informisanost level -2
Bošnje na aparatima, ode im munara na nebo.
Ili si neki balavac do 10 godina ili RETARD, nema treće opcije... Nevjerovatno da neko moze biti toliki MUT0 i imati pristup internetu
Frustrirani uvteđeni bošnjo na aparatima pokušava vređati druge pogrdnim rečima.
Hajde neka nam Lucy (od Lucifer) napokon nešto i snimi kamerom da ne gledamo više samo lažne 3D prikaze. I kad bude letjela molimo vas jednu sliku kompletne zemlje iz svemira, da nije animacija ovu koju svi imaju. Hvalaa