Twitter
0

Na besmisleno čavrljanje otpada 40 posto poruka

Sarajevo-x.com
Foto: AFP/File
Foto: AFP/File
Četrdeset posto poruka poslatih preko Twittera zapravo je besmisleno brbljanje.

Ovo je pokazalo istraživanje koje je provela američka agencija za istraživanje javnog mnijenja Pear Analytics, firma koja je zadatak imala otkriti šta ljudi rade kad su na Twitteru.

Istraživanje je otkrilo da svega 8,7 posto poruka koje se pošalju preko ovog servisa ima neku "vrijednost", te da sadrže neku novost.

Kako bi saznali za šta se sve Twitter koristi, Pear Analytics je svakih 30 minuta od 11 do 17 sati pratio šta se događa na ovom servisu. Tako su analitičari uspjeli prikupiti 2.000 poruka, a zatim su svaku poruku rasporedili u jednu od šest kategorija - vijesti, neželjena pošta, samopromocija, besmisleno brbljanje, kontroverzno i pošta koja se prosljeđuje.

Rezultati do kojih su došli je da 40,5 posto komunikacije preko Twittera otpada na besmislenom brbljanje, 37,5 posto na kontroverzno (odnosi se na čavrljanje između dvije osobe, koje ide u nedogled), dok se 8,7 posto poruka odnosi na kružne poruke.

"S novim profilom Twittera, vidjet ćemo ima li ovaj servis značajniju ulogu u prenošenju informacija ili će nastaviti biti posrednik u besmislenom čavrljanju", kaže Ryan Kelly, osnivač Pear Analyticsa, firme koja svaka tri mjeseca provodi ovo istraživanje, kako bi otkrila trendove korištenja servisa, piše BBC.