{{error}}
Korisničko ime ili e-mail
Lozinka
ili
Facebook prijava


Unesite e-mail:


Milioni mladih ljudi odustaju od Facebooka, prelaze na Instagram i Snapchat

12.2.2018. u 22:39
187
118
Milioni mladih ljudi odustaju od Facebooka, prelaze na Instagram i Snapchat
187
Milioni mladih ljudi odustaju od Facebooka, prelaze na Instagram i Snapchat
Mladi ljudi okreću leđa Facebooku, navodi se u novom izvještaju koji je objavila kompanija eMarketer.
TEKST SE NASTAVLJA ISPOD OGLASA
Prema njihovim predviđanjima, dva miliona ljudi mlađih od 25 godina prestat će koristiti ovu društvenu mrežu ove godine.

"Facebook ima tinejdžerski problem i većina američkih korisnika interneta u dobi od 12 do 17 godina neće ga koristiti jednom mjesečno", kaže eMarketer.

Dok će 83 posto korisnika društvenih mreža u dobi od 18 do 24 godine koristiti Facebook u 2018. godini, njihov broj će do 2021. godine opasti na 81,5. Očekuje se da će ove godine i broj korisnika mlađih od 11 godina biti manji za 9,3 posto ove godine.

Predviđa se i broj pada korisnika u grupama od 12 do 17 i 18 do 24 godina za 5,6 i 5,8 posto.

"Ovo je prvi put da je eMarketer predvidio pad broja američkih Facebook korisnika za ove dobne grupe", saopćila je kompanija.

Ipak, Facebookova baza korisnika raste zahvaljujući sve većoj popularnosti ove društvene mreže među starijim ljudima.

"Mladi ljudi žele novitete i ekskluzivitet, traganje za tim će ih odvesti od Facebooka", rekla je Karin von Abrams, glavna analitičarka eMarketera za Independent.

Predviđaju i da će porasti broj novih mladih osoba koje će koristiti Facebook, a do sada nisu bile registrovane.

"Tinejdžerima su prioriteti Instagram i Snapchat i taj trend će rasti među mladim korisnicima društvenih mreža", kazala je.

Snapchat bi mogao najviše dobiti Facebookovim gubitkom. Oko 43 posto korisnika društvenih mreža će koristiti Snapchat ove godine, što je dva puta više odnosu na tri godine ranije.

"Popularnost Snapchata među tinejdžerima i adolescentima je značajno porasla prvi put od 2011. godine. Snapchat je predstavio i niz interaktivnih opcija koje se odnose na tinejdžere. U isto vrijeme, to je nedvojbeno isključilo stariju publiku koja favorizira Facebookovu manje kompliciranu društvenu mrežu", zaključila je von Abrams.

Najnovije
Najčitanije
Preporuke
Email adresa: (nije obavezno)

Tekst ispravke: