Shaq ih isprobao
7

Ljubitelji košarke NBA utakmice će moći gledati kroz naočale proširene stvarnosti

Klix.ba
Kompanija Magic Leap udružila je snage s NBA-om kako bi ljubitelji košarke mogli gledati utakmice kroz njene naočale za proširenu stvarnost na kojima je radila proteklih godina.

Priliku da prvi sjedoči kvaliteti Magic Leap naočala, koje savršeno spajaju virtualni i stvarni svijet, imao je Shaquille O'Neal, bivša NBA zvijezda i današnji košarkaški analitičar.

"Kada sam otišao u Magic Leap, pregledao sam kompletnu utakmicu Orlanda protiv LA Lakersa kroz naočale. LeBron James je također bio ovdje", kazao je Shaq u videu koji je prikazan na Recode Code Media konferenciji.

Direktor kompanije Magic Leap Rony Abovitz otkrio je partnerstvo s NBA-om u intervjuu za Recode. Ovaj kompanija, sa sjedištem na Floridi, osnovana je 2010. godine i dosad je uspjela prikupiti 1,9 milijardi dolara od velikih kompanija poput Alphabeta, Alibabe i Googlea.

Iz Magic Leapa kažu kako su izgradili tehnologiju lightfield koja generiše digitalno svjetlo na različite načine kako bi digitalni svijet spojila sa stvarnim.

"Ovaj sistem osjeća vas i informacije o svijetu oko vas kako bi vam pružio pravo iskustvo", kazao je Abovitz.

Naočale američke kompanije opremljene su senzorima i kamerima malog, ali snažnog računara te bežičnog kontrolera. Naočale mogu prepoznati okolinu u kojoj se korisnik nalazi kao što su zidovi ili drugi fizički objekti.

Ipak, lightfied displeji nisu nešto novo. Start-up kompanije poput Aveganta ili Lytra već su pokušavale komercijalizirati slične sisteme.

Magic Leap je svoj sistem virtuane realnosti pod nazivom Magic Leap One predstavio u decembru prošle godine. Abovitz najavljuje kako kompanija ima velike planove za budućnost, a partnerstvo s ligom NBA je prvi korak ka uspjehu.