Tehnologija
0

Kupci se najviše žale na iPhone 5, a najmanje na Galaxy S4

Klix.ba
Prema posljednjim istraživanjima tržišta, Appleov smartphone iPhone 5 dobio je najviše negativnih kritika kupaca, dok je Samsungov Galaxy S4 dobio najmanje.

Jedan od pet postova na društvenim mrežama bio je kritičan prema Appleovim novim slušalicama, dok se većina kupaca žalila na novi priključak za napajanje, nepreciznost Appleovih mapa te sličnost uređaja sa ranijim modelima.

Galaxy S4 dobio je najmanje negativnih kritika, samo 11 posto, tvrde analitičari kompanije We Are Social.

Analitičari su skenirali Twitter, blogove i forume nakon izlaska četiri udarna smartphonea, iPhonea 5, Galaxyja S4, BlackBerryja Z10 i Nokijine Lumije 920.

Najviše žalbi bilo je zbog Appleovog novog priključka za napajanje, budući da korisnici ne mogu koristiti svoje stare punjače za novi uređaj, a Apple dodatno naplaćuje za adapter. Također, raniji iPhonei su koristili Googleove mape, dok su na iPhoneu 5 one zamijenjene Appleovim, koje su se pokazale veoma nepreciznim.

Bilo je pritužbi i zbog kvaliteta fotografija na pojedinim iPhoneima 5, budući da su fotografije pojedinih korisnika ispadale ljubičaste. Također, nekim bijelim verzijama uređaja "curila" je svjetlost iza ekrana. Ed Kitchingman, viši analitičar u We Are Social, navodi da proizvođači primaju najviše kritika ukoliko ne ponude ništa novo u odnosu na raniji model te da je 56 posto razgovora o Galaxyju S4 bilo o njegovim inovacijama poput praćenja oka.

Ipak, o iPhoneu 5 se uvjerljivo najviše razgovaralo na društvenim medijima. O ovom uređaju vođeno je 1,7 miliona konverzacija u odnosu na 300 hiljada spominjanja Z10, 140 hiljada referenci na Galaxy S4 i 45 hiljada komentara o Lumiji 920.

Apple i dalje ima najveću odanost kupaca brendu, a sudeći prema novim izvještajima, njegov novi smartphone mogao bi biti najavljen 10. septembra te se u prodaji naći samo 10 dana kasnije i potpuno preokrenuti ove odnose.

Zanimljivo je da se samo 17 posto ljudi žalilo na tehničke probleme sa iPhoneom, dok se na Samsungove uređaje žalilo 31 posto ljudi, a problemi su varirali od lošeg kvaliteta ekrana do problema sa punjenjem baterije.