Naučna formula za uspjeh
0

Kako postati i ostati praćen tviteraš

Klix.ba
Istraživanje naučnika sa Tehnološkog instituta Georgia iz Atlante pokazalo je kako najuspješniji tviteraši uvijek imaju dobro sročene i pozitivne tweetove, često spominju svoje pratioce, koriste "hashtagove“, a profil im je potpuno ispunjen.

Twitter je kao platforma za mikrobloging još uvijek prilična nepoznanica, a činjenica da je izražavanje ograničeno na 160 znakova (140 ukoliko dodajete neki link) odbija mnoge ljude. Tu je i čitav niz izraza specifičan isključivo za Twitter (retweet, hashtag i sl. te brojne skraćenice). Na našim prostorima, Twitter još uvijek nije uzeo toliko maha i koriste ga samo malobrojni korisnici, ali ih je, ipak, sve više.

Za te malobrojne korisnike, istraživači sa Tehnološkog instituta Georgia iz Atlante analizirali su najpopularnije tweetove i otkrili formulu uspješnog tvitnja te kako postati i ostati praćen tviteraš u svom okruženju. Iako na prvi pogled zvuči komplikovano, to je zaista jednostavno.
Upoznavanje publike i pratilaca

Istraživanje provedeno na 500 tviteraša tokom perioda od 15 mjeseci pokazalo je kako su najbolji bili oni koji su se u svojim tweetovima direktno obraćali nekoj osobi.

Tweetovi koji su općeniti i nisu namijenjeni nikome konkretnom, ljudima nisu ni zanimljivi. Međutim, kada u tweetovima spominjete svoje pratioce, odgovarate na njihove tweetove i favorizirate ih, broj pratilaca će vam se povećati.

Ljudi vole da primijete kako drugi obraćaju pažnju na njih i da ono što pišu ne nestaje u bespućima interneta.

Pisanje samo o relevantnim stvarima

Ukoliko pišete samo o sebi i onome što je samo vama važno, teško ćete privući pažnju nepoznatih tviteraša. Najveći broj pratilaca imaju tviteraši koji pišu o stvarima koje se tiču širokih masa.

Svejedno je da li komentarišete aktuelne vijesti, probleme sa kojima se susrećete u svakodnevnom životu ili jednostavno želite preporučiti neki film ili knjigu, vaši će tweetovi biti zanimljivi široj publici i ako pišete o općenitim temama.

Pripazite kako pišete

Zbog svog formata izražavanja, Twitter ima određene zakonitosti, ali to ne opravdava lošu kompoziciju tweetova ili odsustvo gramatike.

Istraživanje je pokazalo kako su najviše pažnje privukli dobro napisani tweetovi, jednostavni za razumijevanje. Ljudi se, kada prate objave na Twitteru, najčešće oslanjaju na pravilno pisanje i poštivanje gramatike kako bi nadoknadili nedostatak glasa ili izraza lica.

Sarkazam je vrlo teško iskazati pomoću slova na ekranu, pa to imajte na umu kada nešto pišete.

Samo pozitivno i bez kukanja

Tviteraši koji se stalno žale na nešto i kritikuju druge teško da će naići na podršku zajednice.

Oni koji Twitter koriste kako bi slali pozitivne poruke, pohvale ili zanimljive komentare uvijek su popularni i praćeni.

Obavezni hashtag

Korisnici koji koriste hashtagove imaju mnogo veće šanse za privlačenje pratilaca, budući da se njihovi tweetovi pojavljuju u pretragama po određenim temama (hashtagovima – riječima označenim sa „#“).

Pored toga, hashtagovi se koriste i kako bi se dodatno prokomentarisali tek napisani tweetovi.

Ispunite profil

Korisnici sa ispunjenim profilima ostavljaju dobar utisak, jer drugi korisnici tako imaju osjećaj da se sa druge strane zaista nalazi stvarna osoba.

Naravno, to ne znači da morate svima obznaniti svoj broj telefona ili adresu, ali lijepo je drugim korisnicima dati informacije o tome u kojem gradu i državi živite te čime se bavite.