Poput Facebooka i Twittera
0

VIDEO / Google pokrenuo svoju društvenu mrežu Buzz

Sarajevo-x.com
Foto: Reuters
Foto: Reuters
Google je pokrenuo novu društvenu mrežu Buzz, koja omogućava korisnicima da ažuriraju, dijele sadržaje te da ostavljaju komentare na postove svojih prijatelja. Buzz je tako postao pandan Facebooku, koji ima skoro 400 miliona registrovanih korisnika.

Cilj ove društvene mreže je da pokuša okupiti korisnike Gmaila, kojih trenutno ima oko 170 miliona, ali i da privuče ostale ljude širom svijeta.

"Buzz je drugačiji i ima mnogo interesantnih sadržaja. Praktičan je za korištenje putem mobitela. Međutim, postavlja se pitanje da li će biti dovoljno privlačan za korisnike drugih socijalnih mreža, kao što su Twitter ili Facebook", rekao je za BBC Rory Cellan-Jones, stručnjak za tehnologiju.

Buzz je direktno ugrađen u Gmail. Korisnici će moći postavljati privatne i javne sadržaje i ažuriranja, označene kao "buzz", te preuzimati sadržaje sa ostalih stranica, kao što su Twitter, Flickr i YouTube.

Poruke na Buzzu su direktno uvrštene u privatno Gmail sanduče za poruke, a privatna ažuriranja se automatski dodaju na profil stranicu korisnika.

U Buzz su ugrađeni elementi Twittera, kao što je mogućnost "slijeđenja" ljudi sa kojima se dijele isti sadržaji, te se, kao na Facebooku, korisnici mogu izjasniti da li im se neki sadržaj sviđa ili ne.

Integrisana je i platforma za mobitele, odnosno može se koristiti i mobilna aplikacija Buzza koja radi na principu operativnog sistema Android.

Javna ažuriranja će biti dodana u poslovni direktorij Google Places, gdje će se moći pretraživati restorani, pozorišta i ostali sadržaji.

Google je 2004. godine prvi put pokrenuo društvenu mrežu Orkut, koja je bila iznimno popularna u Brazilu i Indiji. Međutim, na drugim krajevima svijeta nije mogla opstati zbog ogromne pomame za Facebookom koji je pokrenut te iste godine.