Tehnologija
0

Facebook uveo agresivniji način oglašavanja

Sarajevo-x.com
Facebook je uveo novinu po kojoj se reklame sada nalaze među pričama o vašim prijateljima na početnoj strani. Reklame, koje su do sada bile isključivo na desnoj strani, sada će se nalaziti na centru i bit će označene kao istaknute priče.

Oglašivači će se moći na ovaj način oglašavati samo ukoliko je korisnik likeovao njihovu stranicu. To znači da, ako ste, naprimjer, likeovali neki brend kozmetike, na početnoj stranici će vam se pojavljivati reklame tog brenda.

Prvo oglašavanje takve vrste upotrijebljeno je kod Facebook korisnika iz Velike Britanije, koji služi kao testno tržište. Korisnici su inače nezadovoljni odlukom uprave Facebooka da mogu predati podatke sa vašeg profila onom brendu koji ste likeovali, bez vašeg znanja.

Prve tužbe koje su se pojavile zbog takve nenajavljene politike su trenutno u toku u San Franciscu. Na BBC-evom dokumentarcu o Facebooku je prikazan i intervju autorice dokumentarca Emily Maitlis sa šefom Facebooka za odnose s javnošću Elliotom Schargeom o dijeljenju podataka korisnika bez njihovog znanja. Njegov odgovor je da, čim ljudi kliknu like, daju svoju saglasnost za dijeljenje podataka sa tom kompanijom. Scharge je rekao da će posebne vijesti koje se objavljuju na profilima biti odgovor na žalbe korisnika.