Nova pozicija
1.7k

Uspjeh fizičara iz BiH: Admir Greljo preuzima funkciju docenta na Univerzitetu u Baselu

V. K.
Admir Greljo
Asocijacija za napredak nauke i tehnologije saopćila je kako će od februara naredne godine profesor Admir Greljo preuzeti poziciju docenta za oblast Teorijske fizike čestica i kosmologije na Univerzitetu u Baselu.

Admir Greljo, rođen 1989. godine, studirao je na Univerzitetu u Sarajevu i doktorirao na Univerzitetu u Ljubljani 2014. godine.

Potom je obavljao postdoktorsko istraživanje na Institutu za fiziku Univerziteta u Cirihu i Institutu za fiziku Univerziteta Johannes Gutenberg u Mainzu.

Od 2018 - 2020 radio je kao viši naučni saradnik u CERN-ovom Odsjeku za teorijsku fiziku. Od 2020. godine drži profesorsko zvanje SNSF Eccellenza na Institutu za teorijsku fiziku Univerziteta u Bernu, gdje je osnovao svoju prvu istraživačku grupu.

Njegovi istraživački procesi pokrivaju širok spektar tema iz fizike čestica i kosmologije. Istražuje teorijske osnove za nove fizičke fenomene koji se mogu otkriti u sadašnjim i budućim visokoenergetskim sudaračima, kao što je Veliki hadronski sudarač u CERN-u.

Njegov istraživački projekat koji finansira SNSF ima za cilj da razume zašto se elementarne čestice materije repliciraju u tri generacije i zašto imaju tako neobične mase.

"Ovaj veliki uspjeh još većim čini činjenica da je izborni proces bio izuzetno kompetitivan. Profesor Greljo je jedan od osnivača Asocijacije za napredak nauke i tehnologije te koristimo ovu priliku da mu čestitamo i poželimo mnogo uspjeha na novoj poziciji", saopćili su iz Asocijacije za napredak nauke i tehnologije.