Nauka
0

U Poljskoj internet oglašavanje poraslo 43 posto

NINA
U Poljskoj jača trend oglašavanja na internetu, a broj online populacije u proteklih četiri godine je utrostručen, na što je uveliko utjecalo sniženje cijena telekomunikacijskih usluga i velika akcija uvođenja širokopojasnog veza u sve domove.

Tako sada četvrtina ukupne populacije ima pristup webu, što su iskoristili i oglašivači i pojačali svoje marketinške aktivnosti upravo prema ovom modernom mediju kako bi na najbrži način doprli do miliona potrošača u svojim domovima.

Tako je u protekloj godini poljsko Internet marketing tržište vrijedilo 87 miliona zlota, odnosno 21,3 miliona eura, a u prvom kvartalu je zabilježen daljnji porast oglašavanja za 43 posto na godišnjoj razini.

Internet Advertising Bureau (IAB) Polska očekuje da bi rast do kraja drugog kvartala mogao iznositi 60 posto, a pogotovo se očekuje rast oglašavanja kod velikih kompanija, ističe Krzysztof Andrzejczak, marketinški direktor agencije Hypermedie. IAB procjenjuje da će stopa rasta oglašavanja preko Interneta usporiti tek kada taj medij dosegne stopu penetracije na tržištu od 5 posto, a to se neće dogoditi prije 2010.

Najveći klijenti online oglašavanja su kompanije iz finansijskog sektora, poput mBank, Inteligo, Lukas Bank ili PKO BP, te telekomunikacija kao što su Era, Idea, Polkomtel i Nokia, javlja Bankamagazin.

Potrošnja kompanija na oglase preko Interneta porasla je ove godine s 14 na 18 posto, s time da telekomunikacijske kompanije na online oglašavanje troše 19 posto sredstava, banke 23 posto, a raste i interes u transportnom i automobilskom sektoru.