Genetske analize pokazale

U Etiopiji otkrivena nova vrsta lava

Klix.ba
Naučnici u Africi su dugo smatrali da neki lavovi u Etiopiji izgledaju nešto drugačije od ostalih lavova. Naime, oni su imali tamnu grivu koja se sa glave pružala preko vrata, prsa i stomaka, a također su i nešto manji.

Genetske analize, urađene na nekoliko ovih lavova koji se nalaze u zoološkom vrtu u Adis Abebi, su pokazale da su oni posebna vrsta lavova. Ovo otkriće je pokrenulo akcije za spašavanje i očuvanje ovih životinja u divljini.

Međunarodni tim istraživača, na čijem su se čelu nalazili naučnici sa Univerziteta York iz Velike Britanije i Instituta Max Planck iz Njemačke, su uporedili DNK uzorke 15 lavova iz zoološkog vrta u glavnom gradu Etiopije sa lavovima koji žive u divljini. Analize su pokazale da se lavovi iz zoološkog vrta genetski razlikuju od svojih srodnika koji žive u divljini.

Naučnici su odmah pokrenuli projekte očuvanja i spašavanja ove vrste lavova. Nažalost, mužjaci u ovom zoološkom vrtu su jedini primjerci za koje se zna da imaju takvu vrstu grive, što navodi na zaključak da se ovi lavovi ne mogu naći u divljini.

Vlada Etiopije tvrdi da se lavovi sličnog izgleda još uvijek mogu pronaći na istoku i sjeveroistoku zemlje u rezervatu za slonove Babille u blizini grada Harar te na jugu u blizini Hararghe. Ove lokacije će biti primarna lokacija istraživanja i potrage za ovim lavovima.