Komentari (181)
Povratak na članak
Prijava korisnika
NAPOMENA: Komentarisanje članaka na portalu Klix.ba dozvoljeno je samo registrovanim korisnicima. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima. Svaki korisnik prije pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korištenja komentara.
Da bi pobjegli sa zemlje na neki drugi naseljiv planet, za kojim se još uvijek traga daleko van sunčevog sustava, nama trebaju svemirski brodovi koji razvijaju brzinu svjetlosti... Pa kada bi u i idućih 100 godina imali toliki tehnološki skok, u što čisto sumnjam, to nam ništa ne vrijedi ako bi nastanjivi planet bio stotinu ili tisuću svjetlosnih godina udaljen od Zemlje...
Ne moras da ides bas daleko izvan Suncevog sistema. Tek prije par godina su uspjeli da otkruju pravu putanju Plutona a sliku o tome kako izgleda dobili smo tek prosle godine,meni se cini. Vrlo je moguce da i malo dalje izvan Suncevog sistema postoje nastanjive planete. Problem je u tome sto ljudi ne razumiju koliko se malo zna o SVEMIRU. Danasnja tehnologija je jos uvijek toliko slaba da ne moze da otkrije potencijalno nastanjive planete ni malo dalje od Suncevog sistema.
@Srbivoje To "malo dalje" izvan Sunčevog sustava je veoma daleko. Prošle godine su objavili da su otkrili ekstrasolarni planet koji se okreće oko Proksima Centaura, najbliže zvijezde našem Suncu. Udaljen je oko 4,3 svjetlosne godine od Zemlje... Što znači da ne možemo nigdje van Sunčevog sustava, pa nam jedino preostaje učinkovitije čuvanje zemlje ili teraformiranje Marsa...
PRIKAŽI ODGOVORE (1)
Ja cu otici u narednih 100 godina to ti garantujem druze ...
Kofere i u Njemačku
Reci ću svojoj djeci da kažu svojoj unučadi da upozore svoju djecu na moguću katastrofu
Covjek zna a glupani mu se smiju. Nego ko je poceo rat 😂😂😂
Prije mi je ovaj Hawkins bio interesantan i fascinirano sam gledeao na njegovo umijece. Ali i on je vec stariji i sto je stsriji sve vise baljezga. Nema nama nikud s ove planete, mozda za jedno 100.000 godina ali ne ranije. A do tada ce mo se istopiti
nek si mu reko
@LitbarskyKoji su mu ga pa ti?!
NAKARADA I MRTVAC KOJI NIJE USPIO USKLADITI TIJELO U FUNKCIONALNOST....NEVJEROVATNO KAKO ZALUDJUJE LJUDE NEBULOZAMA. NEKO KO NIJE U STANJU PROSETATI ŠUMOM, ZAPLIVATI U MORU, PROVOZATI SE MAKAR NA BICIKLU.... OSJETITI ŽIVOT NA ZEMLJI...TAKVA MRTVA SPODOBA PRICA O ZIVOTU NA ZEMLJI. LJUDI SU ZAISTA JADNI...I NISU VRIJEDNI ŽALJENJA ZBOG SVEGA ONOGA STO CE UISTINU USLIJEDITI NAREDNIH GODINA.
@crnobijelisvijetKaže neko ko vjeruje u nepostojeće biće.
jedino ce bakir ostati :D
A evo hajmo uzet da ce nas asteroid spucat u narednih 100 godina i istrijebit zivot na Zemlji. Pitanje za krezubog astrofizicara, kako cemo uspjet prezivjet jedan takav scenario na Marsu ili bilo kojoj udaljenoj planeti koja nema ni osnovne uslove za zivot? Ako ne mozemo prezivjet udar asteroida na Zemlji, bojim se da bi na Marsu bila dovoljna meteorska kisa da unisti egzistenciju ljudskih kolonija.
Kako mislis krezubog?Pa vidi mu donje vilice :)
Ne može bosanska talibanska sirotinja da razume vrhunsku nauku i vrhunske naučnike - to su tematike i ljudi koji se bave budućnošću.
@Mirzolini Niko nije ni rekao da su Srbi fantastični, ali bosanski talibani su baš dno dna čitavog kontinenta, nesumnjivo - ljudi očigledno greškom u Evropi u 21. veku.
sve je upravu osim to sto kaze za 100 godina.. malo je to predkratak period vremena. sad za sad sve je lakse trpiti na zemlji nego u svemiru.
A sta ovaj sere vise!
Ovi budžovani potrpaju najbolje trebe za priplod i vozi Miško
ja to neću dočekati, tako da me zaboli
Ja zivim po hidzretskom kalendaru tako da imam jos dosta vremena.
...u Njemacku svi,tamo je sigurno.