Univerzitet Kalifornije
0

Reklame povećavaju užitak gledanja televizije

Sarajevo-x.com
Komercijalni prekidi tokom emitiranja TV programa čine gledaocima još veće zadovoljstvo u njihovom praćenju, čak i onda kada se prikazuju iritantne reklame. Istraživači sa Univerziteta u Kaliforniji su pronašli da gledaoci trebaju prekide kako bi zadržali svoj interes za program koji gledaju, piše Daily Express.

Psiholog dr. Leif Nelson i njegove kolege su posmatrali ljude koji gledaju sapunice bilo u kontinuitetu ili sa reklamnim prekidima. Iako im se nisu sviđale reklame koje su prikazivane, oni koji su gledali program sa prekidima su iskazali veću zainteresiranost za ono što gledaju od onih koji nisu imali reklamne prekide.

Dr.Nelson koji je profesor marketinga na Univerzitetu Kalifornija u San Diegu je to ovako objasnio: ' Uživanje u TV programima ima tendenciju postepenog nestanka tokom iskustva gledanja. Gledaoci se prialgođavaju programu, ulazeći u svaku novu minutu gledanja sa manje uživanja od one prethodne'.

Istraživači su također otkrili da nekomercijalni prekidi imaju isti efekat, sugerirajući time da su pauze ključni dodatak za uživanje. Ali brzi i kompleksni TV programi nemaju nikakve koristi od reklamnih prekida jer se gledaoci njima ne mogu prilagoditi, pokazuje ovo istraživanje.