Prevara ili...

Pronađeno Jetijevo sklonište u Sibiru

Sarajevo-x.com
Istraživač Jetija i biolog John Bindernagel tvrdi da su njegovi istraživači pronašli Jetija i njegovo sklonište u Sibiru, prenosi Live Science.

Bindernagel je bio dio malog istraživačkog tima koji je posjetio zapadni Sibir da istraži dokaze o postojanju Jetija još u oktobru.

Ova grupa se tada pojavila sa tvrdnjom da imaju neoborive dokaze o postojanju Jetija. Njihovi dokazi su se bazirali na dlakama koje su pronašli i DNK testiranju. Sad tvrde da su pronašli sklonište.

"Ovo Jetijevo sklonište nije napravio čovjek. Ovako poredano i uvrnuto drveće mi smo vidjeli i u Sjevernoj Americi, gdje takođe postoje tragovi Jetija. Moj tim i ja odgovorno tvrdimo da smo pronašli gnijezdo koje je napravio Jeti", rekao je Bindernagel za Live Science,

Istraživači tvrde da su Jetiji mnogo inteligentnija bića nego što se prvobitno vjerovalo, jer po njihovom skloništu je jasno da su morali imati metod gradnje. Pojavila se i grupa skeptika koja tvrdi da su tu drvosječe napravile sebi sklonište u slučaju da se izgube u snijegu. Naučnica antropolog koja je bila dio ruske istraživačke ekspedicije Sharon Hill, rekla je da je ovo velika prevara i da oni nemaju nikakve dokaze te je istupila iz grupe.