Novo naučno otkriće
Pronađena planeta slična Zemlji
Komentari (19)
Povratak na članak
Prijava korisnika
NAPOMENA: Komentarisanje članaka na portalu Klix.ba dozvoljeno je samo registrovanim korisnicima. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima. Svaki korisnik prije pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korištenja komentara.
lijepo je vidjeti
J... planetu koja Bosne nema
Imali kakve vize da se tamo ispalim,jebo vise ovo..!!!! I ovdje u BiH mi dosadilo ....
@belaj_boy: bilo je pitanje da li u tlu Marsa postoji voda...zaledjena...a ovdje je voda u atmosferi, u obliku pare...i to mogu da otrkiju bez potrebe za odlaskom tamo...dok tlo mora da ispita sonda. Sto se temperature tice, kao sto rekose...i na toj temperaturi moze postojati zivot...ne ovakav kao ovdje...i ne obavezno inteligentan...ali moze postojati...tako da...sve je moguce =)
@vjera, daj ti detaljnija objasnjenja oko ove planete ja sam tu potanak,ovo mi je nesto slicno paklu sto znaci da moze biti zivota ali kakvog.Ako ne mozes odgovoriti,ja cu da upitam nekog Dodik-ovca da nam se javi sa lica mjesta,normalno sa svjezim informacijama.
@manegod@sra je pisac ovom recenicom htjeo da kaze.....vama cafirima ionako nikada neke stvari nece biti jasne,vas jadan mali mozak je ogranicen da bi shvatio pojam vjere.Da si se malo prisabro.....
Sve je ovo ok. Samo se pitam možel se tamo pecat da se spremim preko vikenda krma,crvi,meredov idt. Heee i tronožac kakav lijep i polakho...... Natočit plina i benzina ako nestane u putu cvakkkkkkkkkkkkkk.
Ma samo da pronadju inteligentni zivot negdje pa da vam primitvnima daju dokaz da neeeema boga.
Jos dok srbi provale da ima mjesta ,,anamo\" :)).
a po cemu je slicna zemlji? nije temperatura ni bluzu, masa ni blizu, velicina ni blizu, atmosfera nije ista??? mogli su isto napisat slicna marsu, veneri...
E taman da se spakujem platim taksisti Ciri do te planete, napravim kolibice kakve, pokupim kakvu alien koku i drmajjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj.
Znamo da je temperature 1500 Stepeni C jel tako a sad citaj ovo \"Naučnici su rekli da imaju dokaze o postojanju vode i karbon monoksida u atmosferi pronađene planete, ali da zasad ne mogu utvrditi da je planet pogodan za život\". Ok nek je ovo i istina sad mi objasnite kako da svjet tolike godine pokusava da vidi da li ima vode na Marsu a da su bas isti dan otkrili da ova pleneta ima vodu. E jebes ga sa ko koga ovdje jebe umozak. Ma u drugu ruku i zaboli me cosak za ovim glupostime recimo da nadzu planetu da je bas 100% ista nasoj ja stvarno nemam nikakve korist od toga ta planeta bi bila udaljena najmanje 700-900 svjetlosni godina i dok bi ovi nasi napravili neki autobus da nas tamo prevezu trebalo bi nam najmanje neki 100-150 godina ovdje na zemlji. Tako da sam odlucio mirno da spavam i ne razmisljam o ovim glupostima.
VI NISTE NORMALNI MAJKE MI MILE OVDJE SE ŽALITE NA TEMPERATURU OD 38 A KAKO BIH SE ONDA ŽALILI NA 1500 STEPENI BILI BI KAO TOPLJENI SIR I TO JE MALO RECI KAO SIR TOPLJENI SVI STE VI LUDI
Pa ne mora znaciti da sav zivot van suncevog sistema mora biti potpuno isti kao na nasoj planeti!?Jel se zapitate malo o tome?Mozda tamo vanzemaljci mogu podnijeti te temperature!?A opet mozda im je prehladna nasa zemlja!Ko sto je jedan pitao;Ne postoje leteci tanjiri,jer ako koriste benzin ili naftu,ili idu na ugalj istrosili bi gorivo od svoje planete pa ne bi mogli doci do nase!!!??? :) :) :)
JOOJ KOJE GLUPOSTI!!! PA MOGU I JA TAKO REĆI BILO ŠTA ŠTO NE MOGU PROVJERITI, KAO NPR. \"PRONAĐENA PLANETA SVA OD ZLATA, ALI NEKIH 335 SVJETLOSNIH GODINA DALEKO\"... HA HA HA!!! PA TO JE BEZOBRAZLUK OD LAGANJA.