{{error}}
Lozinka
ili
Facebook prijava

Unesite e-mail:

Ova bakterija nije evoluirala čak dvije milijarde godina, ali naučnici imaju objašnjenje

5.2.2015. u 19:30
Bakterija koja se hrani sumporom i živi u dubinama mora nije promijenila svoj izgled čak 2,3 milijarde godina.
TEKST SE NASTAVLJA ISPOD OGLASA
"Izgleda nevjerovatno da životni oblik ne evoluira više od dvije milijarde godina, skoro pola životnog vijeka planete Zemlje. Imajući u vidu da je evolucija činjenica, ovo moramo nekako objasniti", rekao je William Schopf sa Univerziteta u Californiji.

Schopfov tim je sakupio uzorke bakterije stare 2,3 milijarde godina, 1,8 milijardi godina i najnoviji fosil. Tri uzorka su esencijalno identična, zaključili su naučnici u saopštenju koje je objavljeno 2. februara u naučnom listu PNAS.

Ipak, oni imaju objašnjenje za odsustvo evolucije, a to je istovremeno odsustvo promjene okoline u kojoj je biće živjelo.

"Mikroorganizmi su dobro adaptirani u svojim stabilnim fizičkim i biološkim okruženjima. Ukoliko se evolucija desi u okruženjima koja se ne mijenjaju, to bi značilo da teorija evolucije nije tačna", rekao je Schopf.

Ukratko, odsustvo evolucije mikroorganizama u okruženjima koja se ne mijenjaju zapravo je dokaz evolucije kroz prirodnu selekciju. Jedan od najvažnijih pokretača evolucije upravo je konstantna promjena okoline u kojoj bića žive i – evoluiraju.