Komentari (74)
Povratak na članak
Prijava korisnika
NAPOMENA: Komentarisanje članaka na portalu Klix.ba dozvoljeno je samo registrovanim korisnicima. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima. Svaki korisnik prije pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korištenja komentara.
eto bas kontam gdje cu na godisnji.hvala kliks🍉....
Tu su živjeli Skywalkeri
u ovoj nasi se izgleda neko dobro puca drogom
kolika je dnevnica?
Ljudi oni pomocu teleskopa Kepler ne mogu vidjeti kako Pluto izgleda..Zato su i slali posebnu letjelicu..Prvo lažu narod to nije humano više.Znači nisu mogli vidjeti patuljastu planetu u našem sunčevom sistemu,a vide tamo negdje oko 1.400 svjetlosnih godina od Zemlje.Prije svega oni ne vide jasnu sliku planete nego vide samo kad planeta dodje ispred zvijezde i zakloni jedan dio svjetlosti.
Švercer očito nemaš pojma na koji način oni otkriju planetu blizu neke zvijezde.Ne postoji jasna slika planete,nego na osnovu spektra boja oni daju opis planete.
Tamo žive plinske žirafe 🙋
kako znaju otišli vidjeli poslali sonde dronove ili je ovo još jedna pretpostavka ljudi koji imaju bujnu maštu... ja dobrog posla napuše se ko idioti medicinske vutre i bacaju pretpostavke.... posao iz snova 😁😁😁😁
haaha prijatelju ja sam prirodnjak i mene su na faxu učili da za naučnu pretpostavku moraš imati dokaz... e sada ovi novi internet naučnici jebes ga može se opalit bilo kakva glupost bez i jednog naučnog dokaza i to kod debila prolazi.... bitno je da je objavljeno na netu hahah
Sličnu dilemi imao je jedan naučnik, prije nekih 100-150 godina, i tvrdio da nikada nećemo moći utvrditi sastav udaljenih nebeskih tijela. Međutim, došlo se do otkrića da svaki hemijski element ima svoj potpis tj. na osnovu analize svjetlosti koju tijelo isijava, moguće je utvrditi od kojih hemijskih elemenata se sastoji!
Kakvi ste vi debii dede mi malog ccc