Komentari (10)
Povratak na članak
Prijava korisnika
NAPOMENA: Komentarisanje članaka na portalu Klix.ba dozvoljeno je samo registrovanim korisnicima. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima. Svaki korisnik prije pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korištenja komentara.
haj na dzumu, mani se portala, najjaci ste vi vjernici koji se vjerom pusete a u bogomolju samo na Bajram udjete, mrzim vas, ako vjerujes za sebe vjeruj, nista vas vjerske knjige naucile nisu, a i kako bi kad ih niste ni procitali
HVALA NA INFORMACIJI .E\'o meni petice iz geografije hahaha
opet nepravilno napisan tekst.. surprise surprise...
izgleda da sta god nam naucnici objave mi povjerujemo i samim tim opravdavamo njihov uzaludan rad... sve je ovo prodavanje magle ljudi moji... kad mogu otkriti tu galaksiju u pi-z.di ma.t,e.r,inoj kako onda ne mogu otkriti sta se nalazi na povrsini planeta u nasoj galaksiji, a da ne govorim o marsu i ostalim cevapima ;)
@ISTINA sve što si napisao stoji,samo mislim da je kontraproduktivno to naglašavati na ovakvom portalu, gdje su posjetioci uglavnom drugačijih načela i shvatanja...da ne kažem slabo ili gotovo nikako upučeni u sve to
sve sam razumio iz teksta..
@ISTINA a sta bi sa Zeusom?
@@ISTINA Dobro si se opisao...:):):) Pretstavio si se pravo, istinu si rekao!
zamisli cinjenice da ce svemir trajat vjecno, vauuuu, koliko ce se samo tu stvorit novih planeta i cuda
Nema drugog B.OGA osim A.ll.a.ha i Mu.hamm.ed je A.lla.hov robi poslanik!