Komentari (9)
Povratak na članak
Prijava korisnika
NAPOMENA: Komentarisanje članaka na portalu Klix.ba dozvoljeno je samo registrovanim korisnicima. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima. Svaki korisnik prije pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korištenja komentara.
Zanimljivo, volio bih cuti misljenje Richarda Dawkinsa o ovome!
i da ovaj profesor nije rekao \"To je bila Darvinova ideja, ali je očigledno pogriješio\" procitaj orginalnu vijest, jer sa-x.com je poznat po nebuloznim prevodima...uostalom nijedan naucnik ne daje sebi za luksuz da valja gluposti, ako je iko operzan u davanju izjava to su naucnici..narocito zbog polovnih novinara
@juss...ne bih se slozio..upravo molekularna biologija i genetika i dalje cvrsto stoje iza Darvinove teorije, stim sto ju je doradio Motoo Kimura tzv neutralno teorijom. (...o cemu ne bih, jer je dugo). i da znas Darwin je rekao da je moguce da postoji zajednicki predak, a ne da postoji to su dvije razlicite stvari. Velika je mogucnost da je vise vrsta zivota nastalo istovremeno, a virusi su dakako specijalna vrsta jer ih i ne moras smatrati zivim bicima...nadam se da znas nacin njihovog razmnozavanja...i nivo rekombinacije kojii posjeduju..zato molim te ne hlupaj gluposti....
Darwin popušlić,hehehhee
@juss Sve će se više i više pokazatii da Darwinova Teorija evolucije je pogrešna i da je Kuran jedina istina. Spaljujmo vještice , tako smo bliži Bogu.
Ne mogu staviti komentar duži od SMS poruke. Ukratko: Bog nas je stvorio, bez panike zbog gripe, vjerujte mi na riječ.
gdje si naucnik, nismo te prepoznali.
j-be-m te pametna
Sve će se više i više pokazatii da Darwinova Teorija evolucije je pogrešna jer je nastala u doba prije velikih otkrića na području genetike pa i prije velikih otkrića na području mikrobiologije. Ona nema, za razliku od genetike, nikakvu praktičnu primjenu. I u suštini je nastala više na Malthusovoj društvenoj teoriji o odabiru vrste nego na prirodoslovnim istraživanjima. Nastala je u doba kolonijalizma u kojem je trebala da bude naučna podloga eksplataciji, ali je ubrzo prihvačena i od strane Marxa iz razloga što je bilo potrebno u velikim društvenim promjenama anulirati ljudski faktor na uštrb usredotočenosti na cilj. Vrijeme je već anuliralo ovu teoriju, ali je se određeni krugovi još čvrsto drže iz razloga što još mnogima teško prihvatiti činjenicu da su svi muškarci i sve žene na ovom svijetu bukvalno braća i sestre.