Svijet u mračnim dubinama

FOTO / Nove životinjske vrste pronađene kod Antarktika

Sarajevo-x.com
Britanski naučnici otkrili su nauci do sada nepoznate životinjske vrste u moru na dubini od 2.500 metara blizu Antarktika. Naučnici sa univerziteta Oxford i Southampton istraživali su obale Antarktika i pronašli kolonije morskih životinja, uključujući rakove, hobotnice i morske zvijezde, koje žive u mračnim, do sada neistraženim, dubinama.
Razlog zašto je njihovo otkriće nevjerovatno jeste to što žive pored podvodnih vulkana koji izbacuju lavu čija je temperatura i do 380 stepeni celzijusa, koja može otopiti i olovo.

Životinje žive bez imalo sunčeve svjetlosti i dobijaju energiju od toksičnih hemikalija iz dima koji izlazi iz podvodnih vulkana, izvještava Daily Mail.

Do sada ne postoji konačan broj pronađenih novih vrsta, ali je pronađen rak dužine 16 centimetara i za razliku od drugih rakova ima dlake. Naučnici vjeruju kako mu dlaka omogućava da gaji bakterije koje jede kada nestane hrane.

Tim naučnika je otkrio i mnogo novih vrsta hobotnica te morskih zvijezda sa sedam krakova i neobičnih boja.