Počelo takmičenje

NASA zatražila od studenata da izaberu ime novog rovera koji će biti poslan na Mars

D. B.
Novi NASA-in rover koji bi trebao sletjeti na Mars u februaru 2021. godine još uvijek nema ime, a američka svemirska agencija je zatražila od studenata da ga izaberu.

Kako bi privukla interes za misiju i inspirisala studente da studiraju nauku, tehnologiju, inžinjering i matematiku, odnosno ono što omogućava istraživanje svemira, NASA sponzoriše takmičenje pod nazivom Name the Rover. Takmičenje je otvoreno za studente iz američkih javnih, privatnih i kućnih škola, a fokus je na eseju u kojem studenti imenuju rover i objašnjavaju razloge za to.

Dovoljno je posjetiti internet stranicu pod nazivom Name the Rover Challenge te kliknuti na Student and Teacher Signup, a kasnije će se ocjenjivati važnost i originalnost imena i eseja.

Ime rovera ne smije biti duže od 50 karaktera, a esej ne smije sadržavati više od 150 riječi. Jedan student može poslati jedno ime i esej. Ime ne može biti jednako prethodnim svemirskim misijama ili NASA-inom programu letova. Ako želite koristiti ime prave osobe, to mora biti preminula osoba.

Rok za učestvovanje je 1. novembar, a finalisti će biti objavljeni javno i dostupni za glasanje u januaru 2020. godine.

Oni koji nisu studenti, a žele učestvovati, mogu pomoći kao sudije.