Komentari (46)
Povratak na članak
Prijava korisnika
NAPOMENA: Komentarisanje članaka na portalu Klix.ba dozvoljeno je samo registrovanim korisnicima. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima. Svaki korisnik prije pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korištenja komentara.
Što bi rekla jedna komšinica od mog poznanika " Sve ti je to laž :)
Ovdje nije riječ o nekom klasičnom teleskopu sa velikim objektivom - 4 CCD širokokutne kamere velike rezolucije.(objektivi su oko 10cm promjera)
Nije NASA lansirala ...možda je pravilnije -- UZ POMOĆ RAKETE NOSAČA FALKON 9 PRIVATNE KOMPANIJE SPACE X LANSIRAN JE NASIN SATELIT TESS
@MomentaryLa Tvoje tvrdnje su iste kao kad bi rekao da je isplativije baciti na otpad avion tipa Boing 747 poslije svakog leta.Jedno su priče a drugo su činjenice.Na internetu imaš x članaka o nosivosti raketa,između kojih je i podatak za soyuz --nosivost u nisku orbitu 9200 kg, geostacionarnu 3200kg--- falcon 9 --nosivost u nisku orbitu 13150kg, geostacionarnu 4850kg.
Ovo je dobro:Za razliku od Keplera koji je lansiran u svemir 2009.godine i do sada je otkrio blizu 2.650 novih planeta,i taj Kepler vec 9.godina bez ikakvih problema sa svim svojim napajanjima plovi svemirom i otkriva nove planete.Kakav idiot i kreten moras biti da povjerujes u ovo.Zamislite isto tako 10 kilometara duboke oceane obavijene oko zemlje lopte i drzi ga nekakva gravitacija koja nikada nije dokazana.Mislite svojim mozgom,vjerujte svojim ocima i ostalim culima.
@Prijedor Menu je drago da ti misliš, odmah mi ne moramo.
Leteća čuna opet u akciji.
makar su je osunetili, naša je