Stephen Hawking

"Bog nije stvorio svemir, sve je u zakonima fizike"

Sarajevo-x.com
Stephen Hawking (Foto: Press Assoc.)
Poznati naučnik Stephen Hawking u svojoj novoj knjizi je istakao kako Bog nije stvorio svemir, već da se iza velikog praska kriju zakoni fizike.

Knjigu "The Grand Design" Hawking je napisao zajedno sa fizičarom Leonardom Mlodinowim, a pred sami izlazak knjige naučnik je dao nekoliko intervjua britanskim listovima. Naime, on u knjizi tvrdi da Bog nije stvorio svemir.

"Zbog toga što postoje zakoni, poput zakona gravitacije, svemir može i bit će stvoren iz ničega. Spontano stvaranje je razlog zbog kojeg svemir postoji i razlog zbog kojeg mi postojimo", napisao je Hawking, dodavši da za takvo nešto nije potrebno zazivati Boga.

Teorijski fizičar, koji je potpuno nepokretan, novom knjigom želi osporiti i tvrdnju Isaaca Newtona da je Bog stvorio svemir, jer ništa ne može nastati iz haosa.

Inače, Stephen Hawking je nedavno izjavio da će ljudi izumrijeti ako ne pronađu mjesto za život na drugoj planeti, a prije izvjensog vremena se i sam nudio da preuzme ulogu Boga u kreiranju svemira.

Naime, on je u knjizi "A Brief History Of Time", objavljenoj 1998. godine napisao: "Ukoliko otkrijemo kompletnu teoriju, to će biti konačni trijumf ljudskog razuma, jer tada bismo shvatili um Boga."

Slavni fizičar je također nekoliko puta isticao da postoje vanzemaljci, ali moguće je da postoje i potpuno novi univerzumi, koje je on nazvao "multiversima".

Također, ljudima je poručio da ne pokušavaju kontaktirati vanzemaljce jer bi oni mogli pokušati kolonizirati našu planetu i opljačkati resusre.

"Dovoljno je da pogledamo u sebe i shvatimo kako se inteligentni život može razviti u nešto što ne bismo željeli sresti", kazao je Hawking tada.

Šezdesetosmogodišnji naučnik Stephen Hawking je veoma poznata i cijenjena ličnost u svijetu nauke. Iza sebe ima već jednu knjigu, "A Brief History of Time", koja je prevedena na nekoliko desetina stranih jezika.

Hawking je preko 40 godina paralizovan zbog nervnog poremećaja, tačnije oduzeti su mu svi organi osim mozga, te s okolinom komunicira preko računara.