Komentari (29)
Povratak na članak
Prijava korisnika
NAPOMENA: Komentarisanje članaka na portalu Klix.ba dozvoljeno je samo registrovanim korisnicima. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima. Svaki korisnik prije pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korištenja komentara.
Jevreji se vec spremaju za slanje tima naucnika i zlatara.
Planeta židova :D
hahahhaa....pa dokle vise....ispiranje mozga
E svasta, kazu vidljiva golim okom, a tek je sad otkrili. Ma ja, kad su Ameri i Rusi pokupili sve dijamante s nje onda su objavili ovu vijest.
ova planeta mu dođe ko disko kugla.
Ima cevape da se prodaju tamo
Bas 1648 stepeni??? jel zahladni pred zoru, kolika je u jesen? koji besposlicari tito mrtvi
Planet Dzeko!
Svi smo mi Arnel :D
Inače u razgovoru sa jednom curom, slučajno sam naletio na ovaj link. Kontam, svi curama skidaju neke zvijezde, oblake, neki uzmu i ljestve, pa se popnu mjesec da skinu (ustvari to ulična svjetiljka bude), pa što ja ne bi napravio korak dalje, dobro ne baš korak, malo više tu koraka ima, pa ne kažem curi da ću joj skinuti ovu planetu. I tako i bi, obećam ja njoj to, a sad pošto ni sam ne vjerujem u ovo svoje obećanje da ću ispuniti, obećam joj da ću ako ne uspijem ovo da uradim barem da poklonim \"kamen\" koji liči na one koji potiču sa te planete. Sad kontam nešto, ako mi ni to ne pođe za rukom, i ne dođem ni do pravog\' dijamanta sa te neke planete koja ni ime još nema, barem dajte toj planeti ime \"Amna\", jer sam do sada, poslije ovih naučnika najviše uradio na promociji iste. Toliko od mene, nadam se da će te me podržati u ovoj mojoj želji. :D
@rajvosa pretvrda je za štemanje, za šta su krive komunjare :)
ima samo nekoliko malih problemcica zasto ne mozemo do nje a naravno i krivaca za isto: prevelika je temperatura za sto su krivi srbi previse je daleko za sto su krivi hrvati prebrzo se krece za sto su krivi bosnjaci
1.Otkrivena planeta od dijamanata 2.Otkrivena planeta koja je vecim dijelom prekrivena dijamantima 3.Predpostavlja se da 1/3 planete rpekrivena dijamantima sta je od ovo troje tacno hmmm
Ima ona stara izreka: \"grdne lazi Carapicu Vaso\"
...zapiši mi duNum :)
Zato što su svi \"dijamantari\" zauzeti...ha ja
što će slati zlatare ako su gore dijamanti i grafit?