dfg123
Spol
Muški
Boja avatara
9A9A9A
Banovan
Ne
Registrovan
16.05.2013.
Komentari
12
Komentari korisnika
Glup si, milioni ljudi primili sve vrste vakcina do sada, pa tako i te ruske i kineske, i eto ti strucnjak se sada nasao jedini pametan da znas da su te vakcine smece. Da nisu mozda i te vakcine za siromasne zemlje kako onaj uhljebljeni trut kaze?
@FalconRector Glup si....
@el-weedo Glup si, to je jednostavan odgovor na oba pitanja!
@ala7 Prave i izadju na kraj sa izazovima, tamo gdje se slusa rijec struke i ne pokusava se sve uraditi zbog miliona i glasova...Strucnjaci iz Autocesta su u pola price shvatili da taj tunel mora imati svoju COKP-u, da sistemi ventilacije nisu isti ko na kracim tunelima isl. Sta ce raditi u slucaju potrebe za servisiranje nekog sistema ili redovnim odrzavanjem? U slucaju nesrece? Zaustaviti saobracaj cijeli dan? Kada naprave dvije cijevi ili vise nivoa u jednoj cijevi ja cu biti za
Niko ne razmislja sta ako se desi manji udes ili kvar, da ne govorim o tezim udesima. To ti je blokada koridora prema jugu... A da ne pricam o tehnickim aspektima takvih tunela, o sigurnosnim sistemima, ventilaciji koja ce biti veliki izazov... Niko ne razmislja o evakuacionim cijevima... Poznavajuci nase politicare, ovo ce se uraditi samo da se uzme sto vise kajmaka i cao. NIko ne razmislja sta kaze struka...
@diiss2 drug bio sam ukljucen u tim koji je trebao da napravi tehno-ekonomsku analizu ovog tunela i nas zakljucak je bio da to sto oni zele uraditi je smijesno. Kao prvo, Benjamin je upravu, gradit ce se jedna cijev. Postoje scenariji da se radi jos servisna cijev za instalacije, koja bi se MOZDA nekada pretvrila u drugu cijev. A od toga nema nista. Dakle dobit cemo jednu cijev za dvosmjerni saobracaj, sa ogranicenjem max 80 km/h i zabranom preticanja.
Prvo planirana je gradnja saobracajnice sa 2x2 trake od stupske petlje do aerodroma, a i da nije, pa mora se negdje ukljuciti na saobracajnicu uzeg profila. Ni glavna saobracajnica kroz Sarajevo nije cijelom duzinom sa 3 trake, zar ne? I regulacionim planom nisu planirane samo dvije trake, vec 4. Ako ne vjerujes raspitaj se malo, nemoj lupati napamet...
@tetak_teco, RIMA je upravu. Onaj ko ulazi u kruzni ima prednost (po pravilu desne strane) osim ako nije znakovima odredjeno drugacije. E kod nas su ti vecinom trokutici na ulasku u kruzni tok i na taj nacin je prednost data onome u kruznom toku. Nadam se da je sada jasnije... Meni su jaci oni sto se, u slucaju kruznog toka sa dvije trake, iskljucuju iz unutrasnje a pri tome ne gledaju da li ima neko u vanjskoj traci i da li taj planira nastaviti dalje voznju u kruznom toku...
Joj kretena novinara... Pa "Amerikaanci" diskvalilfikovani!!!! Nekada su ove poslove obavljali sposobni i obrazovani ljudi, a danas je izgleda samo bitno da znas upaliti racunar. Sramota