Pita (ni)je bila nauljena
0

Srbija: Servis tražio da žena ispeče pitu i pošalje fotografiju

Sarajevo-x.com
Novosađanka Branka B. morala je napraviti pitu i ispeći je u Boschovom šporetu kako bi je serviser fotografirao i fotografije poslao predstavništu kompanije u Beogradu, nakon pritužbe da je šporet neispravan.

Branka je šporet kupila 30. decembra 2010. godine i nekoliko dana kasnije požalila se servisnoj službi u Novom Sadu da ne peče dobro.

"Donji grijač radi loše pa su jela neravnomjerno ispečena. Pozvali smo ovlašteni servis u Novom Sadu i oni su bez otvaranja aparata rekli da je šporet takav. Iz Beograda su zahtijevali da se u šporetu pripremi neko jelo i da ga serviseri fotografišu. Napravila sam pitu koja je bila neravnomjerno pečena. Odgovor koji smo dobili glasio je da pita nije bila dovoljno nauljena i da, ukoliko i dalje nismo zadovoljni, šporet donesemo u Beograd i tamo napravimo još jednu pitu", ispričala je Branka.

Serviseri su je posavjetovali kako da koristi šporet, istakavši da, ukoliko je tehnički ispravan, neravnomjerno ispečeno jelo ukazuje na to da treba promijeniti podešavanja.

Blažo Radinović, tehnički instruktor Boscha koji je Branki poslao ovaj odgovor, kazao je za Blic da je servisna služba neosporno dokazala da Brankin šporet ispravno funkcioniše.

"Svakako smo željeli da gospođi ponudimo pomoć i predložili smo joj da o trošku servisne službe dostavimo aparat u centralni servis u Beograd. Pošto joj taj predlog nije odgovarao, gospođa i centralni servis su se zajednički dogovorili da ispeče jedno jelo u prisustvu servisera. Ovlašteni servis je potvrdio tehničku ispravnost šporeta. Tu se pokazalo kako je kod aparata novije generacije potrebno poštovati pravila upotrebe, koja mogu biti malo drugačija nego kod starih modela", objasnio je Radinović.