Fotografije iz noćne more
219

Ljudi iz tehničke podrške objavili najgore slučajeve koje su zatekli na poslu

A. B.
Foto: r/techsupportgore
Foto: r/techsupportgore
Ljudi iz tehničke podrške, odnosno, oni koji popravljaju računare i druge uređaje, objavili su na jednoj internetskoj stranici fotografije iz "noćnih mora" kako su ih nazvali, a riječ je zapravo o najgorim slučajevima koje zateknu na poslu.

Bored Panda piše da su te fotografije objavljene na subredditu r/techsupportgore kojeg su zapravo i kreirali ljudi iz tehničke podrške kako bi razmjenjivali iskustva.

Na fotografijama se mogu uočiti različiti primjeri, od rastopljenih produžnih kablova pa sve do serverskih soba koje izgledaju kao džungla. Ukratko rečeno, riječ je o pravoj hardverskoj katastrofi koju moraju popraviti ljudi koji dolaze iz tehničke podrške.

Jedan od moderatora subreddita je kazao da su najefektnije fotografije koje oslikavaju stanje "prije eksplozije".

"To je vrlo opasno, ali veoma cool izgleda", dodao je.

Subreddit je kreiran 29. februara 2012. godine i od tada je prerastao u veliku zajednicu koja okuplja 427.000 ljudi. Ne zanimaju ih trivijalne stvari poput ispucalih ekrana i slično, već samo one od kojih vam dah zastaje kada ih pogledate, tačnije, prave tehnološke katastrofe.

U većini slučajeva moraju urgirati zbog neupućenosti i pogrešnog rukovanja nekim tehnološkim uređajem, pa tako ćete naići na fotografiju gdje je jedan od korisnika zalijepio ventilator na procesoru računara jer mu je bio previše "bučan", zatim, gotovo u potpunosti izgoreni produžni kabal jer nije pročitano koliki napon struje može podnijeti i slično. Tu je i fotografija pametnog telefona u koji je zakucan ekser jer je jedan od starijih korisnika mislio da je rupica za slušalice namijenjena zapravo za tu svrhu.

Ima i onih koji su neuredni i neodgovorni, pa se tako u mnoštvo serverskih soba ne može ući jer su kablovi isprepleteni do te mjere da podsjećaju na špagete.

U galeriji pogledajte nekoliko fotografija s te stranice koje zapravo na najbolji način prikazuju sve situacije s kojima se ljudi iz tehničke podrške susreću.