Inspiriran radovima fotografa Voguea Tima Walkera, Robinson je počeo snimati fotografije iz zabave, ali je njegov uspon ka vrhu počeo kada je Coca-Cola primijetila njegove radove i počela ga angažirati.
Multinacionalna kompanija otkrila je Joela nakon što se fotografirao ispred naizgled gigantske Coca-Coline boce, a fotografiju postavio na Flickru. Nakon toga su mu se čelnici kompanije javili i pitali ga želi li sarađivati.
"Zamolili su me da im dozvolim da moje fotografije podijele na Twitteru. Mjesec dana poslije toga dali su mi popis različitih riječi i moj zadatak bio je stvoriti fotografiju za svaku od njih. Do sada sam ih napravio 30, a žele da radim jednu svake druge sedmice", kazao je Robinson, piše Daily Mail.
I tako se Joelov hobi pretvorio u biznis, no iako dobro zarađuje od snimanja neobičnih fotografija, još uvijek nije napustio svoj posao u srednjoj školi, gdje radi sa djecom sa posebnim potrebama.
Robinson se nikada nije profesionalno obučavao za fotografiranje, ali je oduvijek voliko slikanje i crtanje. Njegovi omiljeni fotografi su Annie Liebowitz, Tim Walker i Rodney Smith.