Ilustracija: Shutterstock
Treći ponedjeljak u januaru u svijetu je poznat i kao Blue monday, odnosno Plavi ponedjeljak, koji se smatra najdepresivnijim danom u godini.
Ovu teoriju razvio je Cliff Arnall Cardifu, a kasnije se ispostavilo da je zapravo riječ o marketinškom triku nakon što izrazito splasne praznična euforija, a time i kupovna moć.
Na loše raspoloženje ljudi, smatra se, utječe finansijska situacija nakon novogodišnjih praznika, loše vrijeme i iščekivanje ljeta.
Stručnjaci smatraju da je riječ o emotivnoj ispražnjenosti uz besparicu nakon atmosfere radosti i slavlja uz najbliže prijatelje i rodbinu.
Marketinški, cilj je nagnati ljude da više kupuju iako su se istrošili u prethodnim sedmicama, a zbog toga se daju i brojna sniženja u mnogim prodavnicama.
Ipak, treba imati na umu da će veoma brzo novi mjesec, odnosno finansijska injekcija.
Možda vas zanima
Udobnost na prvom mjestu
Joe Biden postao tema komentara zbog svojih patika: "One mu pomažu da ne padne"
Poput vremenske kapsule
U napuštenom salonu u Njemačkoj još su KIA modeli i stari Volkswagen Passat V6
Vezani članci
Kako se vi osjećate?
Zbog čega se ovaj ponedjeljak smatra najdepresivnijim danom u 2024. godini
Nepravilne navike