|

Sanela Jenkins dobila tužbu protiv portala koji je o njoj objavio uvredljiv članak

Sanela Jenkins dobila tužbu protiv portala koji je o njoj objavio uvredljiv članak
88
A. P.
26.7.2019. u 10:55
27
komentara
88

dijeljenja
Sanela Jenkins dobila tužbu protiv portala koji je o njoj objavio uvredljiv članak Sanela Jenkins (Foto: D. S./Klix.ba)
Sanela Jenkins dobila je tužbu protiv firme Ringier Axel Springer d.o.o. Beograd, osnivača portala Blic Žena, koji je prije dvije godine neosnovano objavio uvredljiv članak čime je bacio ljagu na ugled i čast Sanele Jenkins.
Viši sud u Beogradu presudio je u korist Sanele Jenkins čime će Ringier Axel Springer d.o.o. Beograd isplatiti Jenkins iznos od 150.000 dinara (blizu 2.500 KM) “na ime naknade nematerijalne štete za pretrpljene duševne bolove zbog povrede časti i ugleda izazvanih objavljivanjem neistinitih, nepotpunih i nedozvoljenih informacija".

Jenkins će od iste firme primiti i 109.000 dinara (nešto više od 1.800 KM) na ime sudskih troškova.

"Iako određeni tehnički zahtjevi koje je tražio moj advokat Sead Spahović nisu prihvaćeni, ipak sam zadovoljna da je Sud u Beogradu po glavnoj tački presudio u moju korist", rekla je Jenkins i dodala: "Ova presuda je moralna satisfakcija kako za mene tako i za moju porodicu".
Prijavi grešku


Komentari (27)
Da biste mogli pisati komentare molimo da se prijavite ili registrujete...