Komentari (10)
Povratak na članak
Prijava korisnika
NAPOMENA: Komentarisanje članaka na portalu Klix.ba dozvoljeno je samo registrovanim korisnicima. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima. Svaki korisnik prije pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korištenja komentara.
Razlog je vaš um. 50% vremena uživate, 50% vremena se patite. Imate pozitivne i negativne misli i emocije, i za svaku pozitivnu morate otpatiti istu količinu negativne. Rješenje je prosvjetljenje, odvojiti se od svog uma. Najlakši način da se odvojite od svojih misli, emocija, ega...jeste da skontate da to niste vi. To su samo ljudske misli, ljudske emocije. Drugi način je mc2 metoda, dakle naviknuti se na emocije. Više na klix forum - filozofija - mc2 metoda
Snimila film, angažovala glumicu i sada je neko toliko osuđuje da je razmišljala o samoubistvu. Je li ovo neka fora? Pa nije ovo jedini film gdje neko glumi osobu sa autizmom.
Kakvih sam komentara i ocijena vidio na neke filmove kojima sam dao ocjenu 10/10 na IMDb, umalo nisam povratio. Znači ljudi ne vole ono šta ja najviše volim. Samo za primjer, filmovi: Taken, Taken 2, Taken 3... Mogu ih gledati jednom mjesečno čitav život i ne dosadi.
Razumijem ja da svašta može proći kroz ljudsku glavu, ali malo kritika na pjesmu i nije baš razlog za suicid.
*film, pardon.
a nije svak isti...