Program Kafa sa... do sada je bio osmišljen kao razgovor između gostiju SFF-a, eminentnih filmskih radnika, i novinara. Direkcija SFF-a je, kako je rekao čelni čovjek festivala Mirsad Purivatra, od ove godine unaprijedila taj program i otvorila ga i za publiku.
"Svim posjetiocima koji su gledali film na Open Airu željeli smo ponuditi mogućnost da se sretnu sa gostima festivala, razgovaraju s njima i postavljaju pitanja. Mislimo da je to još jedna vrijednost festivala", rekao je Purivatra.
Svi gosti koji se predstave na Open Airu u programu Kafa sa... će gostovati idućeg dana u 11 sati. Ovaj program će imati i još jedan termin, a to je 15 sati, na kojem će biti predstavljeni specijalni gosti i projekti.
Purivatra se osvrnuo i na prodaju ulaznica u Glavnom Box Officeu, koja je otvorena od nedjelje, te kazao da publika pokazuje veliki interes za sve projekcije SFF-a.
"Prodaja ulaznica ide dobro i uklapa se u ono što smo željeli ove godine, a to je da publika svih dobi pogleda što više filmova. SFF donosi dobre i kvalitetne filmove koje nećete vidjeti na TV stanicama, a ni u kinima", kazao je Purivatra.
Na pitanje novinara o statusu aplikacije SFF-a za sredstva iz fonda Media Evropske komisije za podršku kulturi, Purivatra je kazao da su dvije aplikacije SFF-a ocijenjene kao najbolje među evropskim festivalima.
"Naš industrijski segment CineLink će u narednih nekoliko dana dobiti ugovor, što se tiče festivala, nadamo se da ćemo to završiti do kraja sedmice. Govorimo o sredstvima koja su veća od onoga što izdvaja lokalna zajednica", rekao je Purivatra.
Na kraju je kazao da će tokom festivala u Sarajevo doći 15 direktora regionalnih kompanija, partnera festivala, koji će održavati sastanke. Bit će tu direktori i menadžeri kompanija: HT Eronet, Raiffeisen, Laško, Atlantic Gropu, ASA, Loreal, DHL, Disti, Gentile, Ina, Turkish Airlines, Media fonda EU i drugih.
Na današnjoj koferenciji za novinare najavljen je nastavak saradnje sa ASA grupacijom, koja traje već 12 godina.
Predsjednik Uprave Peter Kroyer je kazao da je SFF dobra platforma i za kulturu, ali i za poslovno povezivanje.
"SFF je poznat i izvan granica BiH i kao takav predstavlja najbolji imidž ove zemlje. stoga mi je zadovoljstvo najaviti našu saradnju i sponzorstvo. Ponosan sam što mogu najaviti nekomercijalnog partnera SFF-a, a to je naša Fondacija Hastor, čiji stipendisti će raditi na organizaciji festivala", rekao je Kroyer te dodao da Fondacija Hastor stipendira 1.177 osnovaca, srednjoškolaca i studenata iz cijele BiH.