Kultura
0

Hadžihafizbegović: Imam malu tremu pred projekciju u Metalcu

FENA
Emir Hadžihafizbegović
Emir Hadžihafizbegović
Jedan od najistaknutijih bh. glumaca Emir Hadžihafizbegović koji je ostvario glavnu ulogu u filmu "Smrt čovjeka na Balkanu" reditelja Miroslava Momčilovića čije je premijerno predstavljanje pred sarajevskom publikom večeras u Otvorenom kinu Hej! u okviru 18. Sarajevo film festivala, govorio je za Fenu o radu na ovom ostvarenju te ulozi koja mu je povjerena.

On je ocijenio da je film zanimljiv iz različitih konteksta - prvo načina na koji je film nastajao, estetici jednog kadra i hrabrosti da se reditelj upusti u to da 85 minuta drži glumce u statičnom kadru.

"Nekako smo svi sretni što se ono u šta smo vjerovali obistinilo. Mislili smo da samo mi u montaži mislimo da je film dobar, međutim, festivali u Novom Sadu, Sopotu i Karlovim Varima uveliko su pokazali da je ovo film koji publika jako voli i nama je to najbitnije", kazao je on.

Potcrtao je činjenicu da osvajanje devet nagrada na tri festivala predstavlja uspjeh koji se ne dešava baš često kada je film u pitanju. Navodi da mu je reditelj Miroslav Momčilović, koji je napisao scenarij i režirao film, ukazao povjerenje da među brojnim sjajnim glumcima dobije glavnu ulogu.

"Mislim da sam to povjerenje opravdao i jedva čekam večerašnju projekciju. Moram priznati da imam malu tremu, jer je Metalac uvijek nešto posebno za svakog glumca. Kada vas gleda tri hiljade ljudi na velikom platnu to je neki poseban doživljaj", istaknuo je on.

Hadžihafizbegović ističe da je ekipa filma cijelu priču prvo uvježbala kao pozorišnu predstavu, a tek je onda film sniman.

"Imali smo dvadeset i nešto dana priprema za film, svi smo znali svaku repliku. To je film koji možemo sada nakon projekcije ući u pozorište i odigrati kao predstavu. Glumački, snimanje u jednom kadru je užasno naporan posao i traži punu koncentraciju", zaključio je on.

"Smrt čovjeka na Balkanu" je igrani film o događajima nakon smrti umjetnika, susjeda koji nije imao rođaka ni bliže rodbine. Tokom tugovanja, njegovi susjedi skupa s nekim gradskim službenicima, otkrivaju istinsku prirodu i identitet pokojnika, ali i sebe samih.