U novoj reklami za Comcast Steve Carell nosi odijelo Djeda Mraza i zajedno sa svojim pomoćnicima pokušava spasiti Božić od krize pandemije koronavirusa.
Reklama traje ukupno tri i po minute i nosi naziv "The Greatest Gift".
"Nakon godine koja je iza nas obični pokloni jednostavno neće biti dovoljni", komentariše Carell preko videopoziva s vilenjacima.
Njegovi pomoćnici zatim pronalaze rješenje za povratak tradicionalne Božićne radosti.
"Praznici su vrijeme kada slavimo zajedništvo i uživamo provodeći vrijeme s ljudima koje volimo. Na taj način jedni druge podsjećamo na sve ono što je zaista važno, a takvi podsjetnici su posebno važni u godini kakva je ova. Nadam se da će ova priča ljudima donijeti tračak radosti", govori Carell.
Možda vas zanima
Na osnovu istraživanja
Psiholog tvrdi da djecu trebate podučiti ovoj vještini, daje im brojne prednosti
Vezani članci
Uz narodne igre i kolače