"Prigrli život"
0

VIDEO / Niskobudžetna reklama među najboljima na svijetu

Sarajevo-x.com
Britanska reklama, kojom se pokušalo skrenuti pažnju na neophodnost vezanja sigurnosnog pojasa u vozilu, spada u red niskobudžetnih. Ipak, da biste odaslali vrijednu poruku nisu vam uvijek potrebni veliki novci.

Reklama "Embrace Life" (Prigrli život) na festivalu u New Yorku osvojila je zlatnu medalju i time postala jedna od najboljih na svijetu.

Na YouTubeu dosad ju je pogledalo preko 12 miliona posjetilaca.

Minut i po dug uradak djelo je udruženja iz Sussexa, a pobjedu je odnio među 120 drugih reklama u svojoj kategoriji, među kojima su se našle i one za VW, Nike i Chanel, javlja Telegraph.

Usporenim snimkom uz klavirsku pratnju reklama prikazuje suprugu i kćerku koje prije trenutka automobilske nesreće obgrle supruga/tatu kao sigurnosni pojas, te on preživi nesreću.