|

ZOI napravio nekoliko promjena u cjenovniku s ciljem unapređenja ponude

ZOI napravio nekoliko promjena u cjenovniku s ciljem unapređenja ponude
37
Klix.ba
18.10.2019. u 12:45
30
komentara
37

dijeljenja
ZOI napravio nekoliko promjena u cjenovniku s ciljem unapređenja ponude Foto: I. Š./Klix.ba
U odnosu na prethodno objavljeni cjenovnik usluga za predstojeću zimsku sezonu, Kantonalno javno preduzeće ZOI '84 napravilo je nekoliko promjena s ciljem unapređenja svoje ponude.
Iz ZOI-ja su, kako navode, uvažavajući mišljenje sugrađana i skijaša odlučili promijeniti dobnu granicu za djecu. Naime, djeca do šest godina imaju besplatno korištenje svih sadržaja uz pratnju odrasle osobe. Prema novom cjenovniku, djeca su osobe od šest do 14 godina, a odrasli od 15 i više.

Za akcijsku prodaju ski-karata dodali su i jednu novu kartu pored već objavljenih, a to je sezonska karta s fotografijom koja važi od ponedjeljka do nedjelje i uz koju vrijedi noćno skijanje. U akcijskoj prodaji cijena za djecu će biti 250 KM, a za odrasle 500 KM.



KJP ZOI '84 također upućuje javni poziv svim ski-školama za poslovnu saradnju s kojim bi imali partnerski odnos. Sve ski-škole koje se prijave za korištenje popusta moraju biti prije svega registrirane, te imati licenciranog ski instruktora ili lice koje je profesor za sport i tjelesni odgoj.

Grupe do 30 osoba imat će popust deset posto, dok će grupe s 31 osobom i više imati popust od 15 posto uz prethodno dostavljen spisak s imenima i prezimenima, na osnovu čega će se i odobriti popust.

Iz ovog preduzeća napominju korisnike poludnevnih karata na Bjelašnici i Igmanu da vrijede četiri sata bez obzira u kojem periodu dana ih koristili, tj. četiri sata od momenta prvog prolaska kroz lejzer.



Najbitniji novitet od ove sezone je taj da što je ZOI '84 putem banaka s kojima ima saradnju omogućio kupovinu ski-karata na 12 mjesečnih rata i to preko shopping kartice Union Banke, Raiffeisen banke, Unicredit banke te Intesa Sanpaolo Banke, kao i drugih banaka.

Kada je riječ o ugostiteljstvu, iz ZOI-ja ističu da su restoran Benetton osvježili najsavremenijim fiskalnim kasama te govore kako su obezbijedili praćenje ugostiteljstva po najvećim standardima HoReCa.

Također, apeluju na sve građane koji budu koristili usluge restorana Benetton i ugostiteljstva na Malom Polju Igman da za svaku narudžbu traže fiskalni račun i time pomognu transparentan i zakonit rad preduzeća te u slučaju da ne dobiju račun uslugu i ne plate.
Prijavi grešku


Komentari (30)
Da biste mogli pisati komentare molimo da se prijavite ili registrujete...