Šest načina kako da se pobrinete o svom mentalnom zdravlju tokom trudnoće

Šest načina kako da se pobrinete o svom mentalnom zdravlju tokom trudnoće
8
M. A.
5.10.2019. u 21:49
6
komentara
8

dijeljenja
Šest načina kako da se pobrinete o svom mentalnom zdravlju tokom trudnoće Ilustracija: Shutterstock
Za mnoge žene trudnoća može biti jedno od najsretnijih razdoblja u njihovom životu, ali za jednu od deset žena drugo stanje je izuzetno depresivan period. Duševno zdravlje tokom trudnoće jednako je važno kao i odlazak na kontrolne preglede, upozoravaju stručnjaci.
Stručnjaci iz oblasti ginekologije proveli su istraživanje kako bi saznali kako trudnice mogu umanjiti tjeskobu i stres. Došli su do zaključka da postoji šest savjeta koji će vam pomoći da se pobrinete o svom mentalnom zdravlju tokom trudnoće.

Odmaknite se od računara

Istraživači upozoravaju da se ne obraćate Googleu za pomoć kada je u pitanju trudnoća. Govore kako nema potrebe za dodatnim stresom provodeći sate na internetu istražujući sve stvari koje mogu poći po zlu.

"Jednostavno, nemojte sebe dovoditi u poziciju da sami sebi stvarate paranoju", kažu oni.

Briga o sebi

Odvojite vrijeme za brigu o prioritetu broj jedan u životu - sebi. Uostalom, zdrava majka znači i zdravo dijete. Svakog dana odvojite vrijeme za raščišćavanje uma i radite nešto u čemu uživate.

Odmor

Koliko god bilo teško, odvojite malo vremena za sebe i odmarajte se kada god je to moguće, jer kada dođe dijete sigurno je da nećete imati toliko vremena za odmor. Bilo da odlazite rano u krevet, imate pauzu tokom dana, ručate s prijateljicama ili da jednostavno ležite, osigurajte sami sebi dan tako da nematre stresa i da se odmarate što je više moguće.

Jedite zdravu hranu

Uzimanje dobre i zdrave hrane ne samo da će biti dobro za vas i dijete, već ćete se osjećati generalno bolje. Ukoliko jedete zdjelu zobene kaše, dobit ćete adekvatnu dozu vitamina B koji će pospješiti proizvodnju serotonina, hormona sreće u mozgu, smanjujući promjenu raspoloženja.

Vježbanje

Vježbanje će dovesti do naleta hormona endorfina koji će vam pomoći da snizite nivo stresa i anksioznosti. Vježbanje tokom trudnoće ima niz prednosti, poput pružanja olakšanja zbog bolnih leđa, pomaže kod zatvora i održava tjelesnu težinu na zdravoj razini.

Izbjegavajte napor

Ginekolozi predlažu da se ne preopterećujete poslom. Govore da se ne obavezujete na dugo radno vrijeme ili stresnu količinu posla. Slušajte svoje tijelo i poznajite svoje granice. Pokušajte planirati svoje dnevne zadatke kako biste izbjegli nepotreban stres i tjeskobu, piše Health24.
Prijavi grešku


Komentari (6)
Da biste mogli pisati komentare molimo da se prijavite ili registrujete...