Philip Morris
12

Nedovoljno informacija o alternativama jedna od najvećih prepreka ka budućnosti bez duhanskog dima

Ilustracija: Shutterstock
Ilustracija: Shutterstock
Ukupno 90 posto ispitanika u 13 zemalja širom svijeta istaklo je da je svjesno da postoje bolje alternative kada je prestanak pušenja u pitanju, no njih čak 68 posto je reklo da posjeduju nedovoljno relevantnih informacija da bi učinili taj iskorak.

Upravo su ovo rezultati posljednjeg istraživanja kompanije "Philip Morris" sprovedenog u okviru kampanje "Unsmoke Your World" koja porukom: “Ako ne pušiš, ne počinji; ako pušiš, prestani, ako ne prestaneš, promjeni” zastupa budućnost bez duhanskog dima.

Rezultati istraživanja ukazuju na to da je budućnost bez duhanskog dima moguća, ali na tom putu neophodna je veća dostupnost informacija o postojećim alternativama.

Istraživanje obuhvata i ispitivanje odnosa društva i okoline prema pušenju, pa se gotovo polovina bivših pušača, njih 48 posto koji su prešli na alternative, izjasnilo o tome da su im poboljšani odnosi unutar porodice i u krugu prijatelja.

Provedeno istraživanje je također rezultiralo i podacima da 69 posto pušača ne voli posjećivati pušačke domove jer im je neprijatno biti u zadimljenom prostoru. Podaci su pokazali i da prestanak pušenja može imati pozitivan uticaj na društveni život.

"Polazna osnova svih antipušačkih aktivnosti, uključujući i 'UNSMOKE' je ista - pušenje je štetno i najbolji izbor za nepušače je da nikada ne probaju, a za pušače da potpuno prestanu s konzumacijom cigareta, duhana i proizvoda koji sadrže nikotin. Ali šta sa onim pušačima koji uprkos ovim savjetima ne prestaju da puše? Njima se obraćamo kada kažemo – ’promijeni’, na bolje alternative", izjavio je Srđan Lazović, generalni direktor kompanije Philip Morris za BiH i Crnu Goru.

"Unsmoke Your World" je globalna inicijativa kompanije Philip Morris pokrenuta sa ciljem da se ubrzaju promjene u oblasti javnog zdravlja. Kroz ovu inicijativu kompanija Philip Morris želi podstaći i okupiti zajednicu koja će doprinijeti ubrzanju promjena i prenošenju poruke da je odustajanje od cigareta najbolja odluka koju svaki pušač može donijeti, ali da za one koji ne mogu prekinuti sa ovom navikom postoji mogućnost manje štetnih alternativa.