Zdravlje
28

Kad bi bar žene svojim grudima poklanjale onoliko pažnje koliko to rade muškarci...

Klix.ba
Oktobar je međunarodni mjesec borbe protiv raka dojke, a obilježava se u mnogim zemljama širom svijeta. Brojnim se aktivnostima nastoji skrenuti pažnja na rasprostranjenost ove bolesti, te se radi na podizanju svijesti o važnosti redovnih pregleda, i što je još važnije, samopregleda.

Rak dojke je trenutno vodeća maligna bolest i najčešći zloćudni tumor kod žena, kako u razvijenim, tako i u zemljama u razvoju. Prema dostupnim podacima, u svijetu svake godine od raka dojke oboli oko 1.670.000 hiljada žena, a oko 522.000 žena umre.

Rak dojke nastaje kad normalne žljezdane ćelije dojke promijene svoje osobine, te počnu nekontrolirano rasti, umnožavati se i uništavati okolno zdravo tkivo.

Nakon 25. godine života, doktori poručuju kako bi sve žene jednom mjesečno trebale pregledati svoje dojke. Samopregled dojki je, ističu, dobra navika, ali ne treba zaboraviti ni na redovne stručne preglede, čiju će učestalost odrediti doktor specijalist.

U fotogaleriji pogledajte neke od kreativnih kampanja koje su radile reklamne agencije širom Sjedinjenih Američkih Država.

"Kad bi bar žene svojim grudima poklanjale onoliko pažnje koliko to rade muškarci", "Kad biste barem provjeravale svoje grudi onoliko često koliko provjeravate svoj Facebook", "Niko nije imun na rak dojke..." - samo su neke od njih.