{{error}}
Korisničko ime ili e-mail
Lozinka
ili
Facebook prijava


Unesite e-mail:


Izliječite mamurluk nakon burne novogodišnje noći

S
1.1.2010. u 08:36
0
14
Izliječite mamurluk nakon burne novogodišnje noći
0
Izliječite mamurluk nakon burne novogodišnje noći
Nakon burne novogodišnje noći vjerovatno ste žedni i razdražljivi. Svjetlost koja ulazi u sobu čini vas nervoznim, a svaki zvuk vam se čini preglasnim. Osjećate se veoma slabo i neprestano vam je muka. Ne brinite, niste bolesni, to je samo mamurluk, a mi vam nudimo nekoliko stručnih savjeta kako da ga se najlakše riješite.
- Za doručak pripremite jaja jer ona sadrža aminokiseline koje omogućavaju vašem tijelu da brzo razgradi toksine koje ste prethodne noći unijeli u organizam.

- Potrudite se da konzumirate što više sportskih napitaka. Sportisti ih piju nakon napornih treninga i ako njima pomažu da vrate izgubljenu energiju, zašto ne bi i vama da izliječite mamurluk? Ta pića su puna kalija, minerala i ugljikohidrata koji će vam pomoći da vratite izgubljenu tečnost i povećate nivo šećera u krvi.

- Pijte što više voćnih sokova koji sadrže vitamine i šećer, a koji će vam pomoći da nadoknatite izgubljene hranjive tvari i vratite energiju. Samo se potrudite da pijete pravi voćni sok, a ne onaj koji je prepun konzervansa.

- Uzimajte što više vitamina. Vitamin B će pomoći boljoj apsorpciji alkohola, isto kao i vitamin C, no pazite da se ne predozirate vitaminom C jer to može uzrokovati proljev. U svakom slučaju bolje bi bilo da ste vitamine konzumirali prije sinoćnje pijanke, no svakako će vam donijeti olakšanje ako ih i sada uzmete.

- Protiv glavobolje će vam uveliko pomoći aspirin, ali lijekove uzmite samo ako ništa drugo ne pomaže da savladate mamurluk.

- U svakom slučaju voda je najdjelotvorniji lijek protiv mamurluka. Nakon konzumiranja velikih količina alkohola vaše tijelo je 'žedno', dehidrirali ste, stoga dajte svom organizmu ono što traži.

- Nekima pomaže i čaša mlijeka, jer mliječni proizvodi sadrže vitamin B, ali pripazite jer vam to može izazvati još veću mučninu.

- Masna hrana je također dobra, ali ako imate 'slab želudac' bolje da se klonite teške hrane.

- Kafa će vam pomoći da se razbudite, ali kada učinak kofeina 'ispari', osjećat ćete se umornije nego što ste se osjećali prije šoljice kafe.

Email adresa: (nije obavezno)

Tekst ispravke: