{{error}}
Korisničko ime ili e-mail
Lozinka
ili
Facebook prijava


Unesite e-mail:


Izliječite mamurluk nakon burne novogodišnje noći

S
1.1.2010. u 08:36
0
14
Izliječite mamurluk nakon burne novogodišnje noći
0
Izliječite mamurluk nakon burne novogodišnje noći
Nakon burne novogodišnje noći vjerovatno ste žedni i razdražljivi. Svjetlost koja ulazi u sobu čini vas nervoznim, a svaki zvuk vam se čini preglasnim. Osjećate se veoma slabo i neprestano vam je muka. Ne brinite, niste bolesni, to je samo mamurluk, a mi vam nudimo nekoliko stručnih savjeta kako da ga se najlakše riješite.
- Za doručak pripremite jaja jer ona sadrža aminokiseline koje omogućavaju vašem tijelu da brzo razgradi toksine koje ste prethodne noći unijeli u organizam.

- Potrudite se da konzumirate što više sportskih napitaka. Sportisti ih piju nakon napornih treninga i ako njima pomažu da vrate izgubljenu energiju, zašto ne bi i vama da izliječite mamurluk? Ta pića su puna kalija, minerala i ugljikohidrata koji će vam pomoći da vratite izgubljenu tečnost i povećate nivo šećera u krvi.

- Pijte što više voćnih sokova koji sadrže vitamine i šećer, a koji će vam pomoći da nadoknatite izgubljene hranjive tvari i vratite energiju. Samo se potrudite da pijete pravi voćni sok, a ne onaj koji je prepun konzervansa.

- Uzimajte što više vitamina. Vitamin B će pomoći boljoj apsorpciji alkohola, isto kao i vitamin C, no pazite da se ne predozirate vitaminom C jer to može uzrokovati proljev. U svakom slučaju bolje bi bilo da ste vitamine konzumirali prije sinoćnje pijanke, no svakako će vam donijeti olakšanje ako ih i sada uzmete.

- Protiv glavobolje će vam uveliko pomoći aspirin, ali lijekove uzmite samo ako ništa drugo ne pomaže da savladate mamurluk.

- U svakom slučaju voda je najdjelotvorniji lijek protiv mamurluka. Nakon konzumiranja velikih količina alkohola vaše tijelo je 'žedno', dehidrirali ste, stoga dajte svom organizmu ono što traži.

- Nekima pomaže i čaša mlijeka, jer mliječni proizvodi sadrže vitamin B, ali pripazite jer vam to može izazvati još veću mučninu.

- Masna hrana je također dobra, ali ako imate 'slab želudac' bolje da se klonite teške hrane.

- Kafa će vam pomoći da se razbudite, ali kada učinak kofeina 'ispari', osjećat ćete se umornije nego što ste se osjećali prije šoljice kafe.

Najnovije
Najčitanije
Preporuke
Anketa
Koliko često trenirate?
Email adresa: (nije obavezno)

Tekst ispravke: