{{error}}
Korisničko ime ili e-mail
Lozinka
ili
Facebook prijava


Unesite e-mail:


Devet jednostavnih rješenja za dobar san

20.7.2012. u 22:15
0
8
Devet jednostavnih rješenja za dobar san
0
Devet jednostavnih rješenja za dobar san
Prema istraživanjima Nacionalne fondacije za spavanje (NSF), ljudi uz pomoć svih pet čula mogu pretvoriti svoju spavaću sobu u udobno okruženje za lijep i čvrst san.
Ukoliko spavate dobro, bit ćete zdraviji, mršaviji i manje pod stresom od osoba koje imaju problema sa spavanjem. Duže ćete živjeti i imati manje količine C-reaktivnog proteina u tijelu, inflamatornog markera koji se povezuje sa srčanim oboljenjima, moždanim udarima, dijabetesom i artritisom. Spavanje također smanjuje krvni pritisak i holesterol.

Prema posljednjim istraživanjima 57 posto ljudi ima probleme sa spavanjem.

Kako poboljšati kvalitet sna?

- Jutarnje pospremanje spavaće sobe može mnogo utjecati na kvalitet sna. Čista i uredna spavaća soba je važna za dobar san.

- Posljednja istraživanja su pokazala da osobe koje spavaju na zračnim ili na madracima napravljenim od memorijske pjene imaju mnogo bolji san.

- Spavanje na lošem jastuku može izazvati bolove u vratu i glavi. Jako je bitno odabrati savršen jastuk. Takav jastuk je čvrst i drži glavu i vrat u liniji sa kičmom.

- Ukoliko ste noćna ptica, natjerajte se da ipak ustajete rano i izađete na sunce. To će zaustaviti proizvodnju melatonina u toku dana, a počet će ga oslobađati ranije tokom noći. Zbog toga će biti lakše zaspati.

- Samo nekoliko kapi mirisa lavande na jastuku će učiniti čudo za vaš san. Lavanda je dobro poznat lijek za insomniju, anksioznost, depresiju i umor.

- Opuštajuća kupka prije spavanja će opustiti mišiće i smanjiti temperaturu tijela, što za mozak predstavlja jasan signal da je vrijeme za spavanje.

- Vježbanje rano navečer ima dobar utjecaj na čvrst san. Međutim, treba izbjegavati fizičke napore dva do tri sata prije spavanja, jer će to imati suprotan efekt.

- Večera uz svijeće je savršen način da se tijelo pripremi za dobar san.

- Neki eksperti bananu nazivaju pilulom za spavanje, jer je puna triptofana, aminokiseline potrebne za proizvodnju serotonina, neurotransmitera koji ima umirujući efekt.

Najnovije
Najčitanije
Preporuke
Anketa
Jesu li vaša djeca vakcinisana?
Email adresa: (nije obavezno)

Tekst ispravke: