lifestyle
0

Uspjeh bh. dizajnerke na konkursu za najboju ideju vezanu za promociju hrane

Sarajevo-X
U Sloveniji je u maju održan javni "pitch" konkurs za ideju, koja će promovirati bilo koju vrstu hrane, a zapažen uspjeh je ostvarila Nina Knežević iz Sarajeva.

Organizator ovoga konkursa je svjetski web market OpenAd, koji ima u cilju promovirati i distribuirati ideje koje nikada nisu objavljene ili odbijene od klijenata. (Open AD je imao promociju na ovogodišnjem No Limit Sarajevo advertising festivalu).

Skoro svakog mjeseca Open Ad, organizuje javna takmičenja. Ovaj put prvu otkupnu nagradu dobila je dizajnerka Nina Knežević iz Sarajeva, koja je radila seriju pakovanja za Pastu, a kao najbolja među njima izabrana je ambalaža za "Rice Noodles" (špagete od riže).

Ovo nije prvi put da je Nina nagradjena od strane Open ADa, gdje je na prethodnom takmičenju osvojila nagradu za promociju novog automobila - za Mercedesov (Daimler Chrysler) Smart fourfor, a također je oduševila i kreativni tim iz Mercedesa. Nina očekuje otkupnu nagradu i njena ideja za novi Smart Fourfor će se pojaviti u obliku bilboarda i novinskih oglasa - za sada samo u Sloveniji, a možda i u BiH!