lifestyle
0

Tinka postala zaštitno lice Escade za BiH

Sarajevo-x.com
Ljudi zaduženi za promociju Escada parfema tražili su pravo lice koje bi postalo zaštitni znak Escade za BiH. Nakon uspješne i kvalitetne saradnje s Tinkom Milinović na video spotu njenog novog singla “Ljubav za ljubav” kojim najavljuje svoj album T.I.N.K.A, odlučeno je da Tinka postane zaštitno lice parfemske linije Escada koju za BiH radi generalni distributer Orbico d.o.o.

Između brojnih drugih, jedan od razloga za ovaj odabir je i što Tinka svojim pojavom i temperamentom neodoljivo podsjeća na dosadašnje predstavnice brenda Escada u svijetu.

  • "Tajna Escada žene je ta što ona njeguje i pronalazi sreću u svakom trenu", rekao je Brian Rennie, kreativni direktor Escadae.

Prvi parfem koji će promovisati Tinka, magistrica opere i solo pjevanja, pjevačica i tv voditeljica, je Into The Blue, najnoviji Escadin parfem koji će se na bh. tržištu pojaviti već ovoga mjeseca. Tinkin najnoviji album T.I.N.K.A, za koji mnogi kažu da će biti istinsko osvježenje na bh. muzičkoj sceni kakvo se dugo očekivalo, kao i parfem Into The Blue, podsjećaju svaku ženu da odvoji vrijeme i posveti ga sebi i uživanju u životu.

  • "Odluka Escade da upravo ja predstavljam njihovu parfemsku liniju mala je igra sudbine: naime, cijelo vrijeme dok sam pripremala svoj album T.I.N.K.A, imala sam za vodilju ideju da napravim proizvod, svojevrsnu kutiju za snove, koji će svaku ženu podsjetiti da sebi priušti i zadovoljstvo da uživa u tome što je žena, u životu, boji, mirisu i – naravno – zvuku“, izjavila je Tinka.